-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Лісозаготівельні послуги (проведення інших заходів з формування і оздоровлення лісів)
Завершена
253 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
95bc1d396abc42a8a036586eadc4fde6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2022 00:00
Період моніторингу:
18.07.2022 21:43 - 09.08.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2022
№ 17-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2022 №17-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2022-05-26-002602-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 14.07.2022 № 16, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Поліського природного заповідника (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 06.06.2022, протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.05.2022 № 13, договір про закупівлю від 14.07.2022 № 16 з додатками, пояснення з копіями документів отримані через електронну систему закупівель 21.07.2022.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування), з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не відмінено процедуру закупівлі, натомість підписано договір на закупівлю лісозаготівельних послуг від 14.07.2022 № 16 з ФОП Левицький Петро Володимирович, у строк пізніше 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (06.06.2022).
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень:
22.07.2022 21:08 - 06.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2022 21:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-26-002602-a від 22 липня 2022 року. Замовником було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі шляхом розірвання Договору про закупівлю № 16 від 14.07.2022 року, про що Сторонами Договору було складено відповідну Додаткову угоди (що додається).
Дата публікації звіту:
26.07.2022 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю № 16 від 14.07.2022.
Дата публікації:
03.08.2022 21:57
Запити/Пояснення
Номер:
acec47d12ba540a98254c214713c4315
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
18.07.2022 22:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі по предмету «Лісозаготівельні послуги (проведення інших заходів з формування і оздоровлення лісів» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за ID: UA-2022-05-26-002602-а) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Чи встановлювались Поліським природним заповідником (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ФОП Левицький Петро Володимирович, щодо підтвердження відповідності технічній специфікації, кваліфікаційним критеріям, вимогам про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону № 922, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником відповідного документального підтвердженння встановленим вимогам?
Якщо вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та відповідно встановлення переліку документів на відповідність вказаним вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП Левицький Петро Володимирович (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання).
2) Прошу надати інформацію з приводу експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування вище вказаної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону № 922. Крім того, прошу надати їх копії.
3) Чому в порушення вимог передбачених пунктом 5 частини 8 статті 40 Закону № 922 Замовником переговорну процедуру не відмінено?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c8ee1af0287444eaeb1a6a5a8cf2a05
Назва:
Відповідь (пояснення) на запит:
Дата опублікування:
21.07.2022 23:12
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником надаються відповідні пояснення (інформація, документи) щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Щодо питання першого.
У відповідності до положень ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону та проведено переговори з Учасником – ФОП ЛЕВИЦЬКИЙ ПЕТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ щодо укладення договору на закупівлю «ДК 021:2015, код 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (проведення інших заходів з формування і оздоровлення лісів)» для потреб Замовника. Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг (відповідно до обсягу, визначеного у відкритих торгах, що двічі не відбулись), його технічні та якісні характеристики, очікувану вартість на 2022 рік, строки надання послуг, місце надання послуг, умови розрахунків, інші умови закупівлі, які не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулись, про що складено відповідний протокол переговорів. Учасником під час переговорів було надано всі необхідні документи, що вимагалися Замовником в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі, в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону та у спосіб, визначений Замовником.
За результатами проведених переговорів було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів ФОП ЛЕВИЦЬКИЙ ПЕТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Всі документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та відповідно встановлення переліку документів на відповідність вказаним вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП Левицький Петро Володимирович (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання) додаються замовником у вигляді сканованих копій документів.
Щодо питання другого.
З приводу експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування вищевказаної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону № 922 повідомляємо наступне:
16.02.2022 р. Замовником оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги (№ оголошення: UA-2022-02-16-014547-b), згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (проведення інших заходів з формування і оздоровлення лісів)» на 2022 рік.
В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону.
09.03.2022 р. Замовником вдруге оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги (№ оголошення: UA-2022-03-09-001761-c), згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (проведення інших заходів з формування і оздоровлення лісів)» на 2022 рік.
В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги вдруге не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону.
Звіти про результати проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, що підтверджують автоматичну відміну торгів - №№ UA-2022-02-16-014547-b, UA-2022-03-09-001761-c (далі – Звіти) та надають право Замовнику на застосування переговорної процедури закупівлі згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме в пункті «Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі, якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю» Звітів зазначено підставу «подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій».
Документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі:
1. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2022-02-16-014547-b;
2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-02-16-014547-b;
3. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2022-03-09-001761-c;
4. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-03-09-001761-c.
Щодо питання третього, повідомляємо наступне:
під час укладення договору про закупівлю було допущено механічну помилку в частині зазначення дати укладення договору про закупівлю, що призвело в подальшому до технічної помилки під час внесення інформації про договір про закупівлю на електронному майданчику. У подальшому подібні дії спричинили порушення вимог передбачених пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону, та, як наслідок, договір про закупівлю став нікчемним. Доводимо до Вашого відома, що замовником найближчим часом буде вжито необхідні заходи щодо розірвання даного договору про закупівлю.