• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Покриття операційне 60см х 50см (спанбонд - 30 г/м2) нестерильне (шт.), Спонж марлевий медичний діаметром 5 см №25 , стер, Серветка марлева медична 30 см х 30 см (8 шарів), Покриття операційне 40см х 30см (спанлейс - 50 г/м2) нестерильне (шт.), Вата н/ст 100 г зиг-заг, Вата 25 г стер., Голка ін'єкційна одноразова стерильна 0,7*40 мм, Рукавички мед. латекс.огляд.н/с припудр.р.7-8, Рукавички мед. латексні огл. н/с н/о р 6-7, Рукавички мед. латексні огл. н/с н/о р 7-8, Бинт 7*14 н/с, Бинт стер 5х10

Завершена

293 531.00 UAH без ПДВ
Номер: c106e48db0234079bf3dd13605c9727d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-05-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 05.12.2022 12:41 - 27.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.12.2022 Одеса № 285 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2022 № 285 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 57 UA-2022-05-25-002553-a 25.05.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Український медичний центр реабілітації матері та дитини міністерства охорони здоров'я України» на 2022 рік, лист торгово -промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, Указ Президента України про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022, Указ Президента України про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України від 23.02.2022, Постанову Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169, протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 25.05.2022, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 25.05.2022 в електронній системі закупівель, договір від 01.06.2022 № 22.
Період усунення порушень: 15.12.2022 15:50 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2022 15:50