• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з оперативного інформування громадськості про діяльність Сумської обласної державної адміністрації шляхом виготовлення та трансляції відеоматеріалів на телебаченні

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 5ebe13a420c642968b89dbd6cca233d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-17-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.08.2022 14:11 - 09.09.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.08.2022 №25-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 17.08.2022 №25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-05-25-000005-a 25.05.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договорів з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2022, договір від 07.06.2022 № 9, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «Відікон», договір від 07.06.2022 № 10, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю Телерадіокомпанія «Академ ТV», договір від 07.06.2022№11, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Телекомпанія СТС», пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.08.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом). Слід зазначити, що наведена підстава застосовується у разі відміни торгів на підставі абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 Закону (подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Моніторингом установлено, що Замовником проводились закупівлі за предметом «Послуги з оперативного інформування громадськості про діяльність Сумської обласної державної адміністрації шляхом виготовлення та трансляції відеоматеріалів на телебаченні» (3 лоти) за процедурами відкритих торгів ID: UA-2022-01-28-006670-c та ID: UA-2022-02-15-003367-c, які були відмінені на підставі абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 Закону (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Аналізом тендерних документацій до процедур відкритих торгів установлено, що вимоги до учасника процедури закупівлі ID: UA 2022 02 15 003367-c відрізняються від вимог до учасника процедури закупівлі ID: UA-2022-01-28-006670-c, а саме: відповідно до вимог пункту 1.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника для процедури закупівлі ID: UA-2022-01-28-006670-c встановлено вимогу щодо надання інформації у вигляді листа-згоди з умовами проєкту договору про закупівлю. Натомість тендерна документація Замовника для процедури закупівлі ID: UA-2022-02-15-003367-c не містить такої вимоги. Таким чином, вимоги до учасника не були однаковими під час проведення процедур ID: UA 2022 01-28-006670-c та ID: UA 2022 02 15 003367-c . Враховуючи вищевикладене, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі за відсутності підстави, передбаченої пунктом 1 частини другої статті 40 Закону, чим порушив вимоги цього пункту. Крім того, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містять документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, наприклад, звітів про результати проведення процедур закупівель, які не відбулись.
Період усунення порушень: 25.08.2022 16:13 - 09.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.08.2022 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання п.3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-25-000005-a здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання відповідних договорів
Дата публікації звіту: 01.09.2022 18:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 05.09.2022 10:17

Запити/Пояснення