• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)

Завершена

774 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 64fca62b1d6f40fdb794da04c8e340c5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 30.06.2022 09:35 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.06.2022 № 22-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.06.2022 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2022-05-19-004774-a, 19.05.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності укладеного договору законодавству встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань договором про закупівлю від 25.05.2022 № 56 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності укладеного договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради» (далі - замовник) на 2022 рік; протокол переговорів щодо закупівлю електричної енергії на період травень-грудень 2022 року № б/н від 19.05.2022; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 19 травня 2022 року; договір від 25.05.2022 № 56 на суму 774000,00 грн. (без ПДВ) із ТОВ «ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ» (далі – договір). Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником 19.05.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури). Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто не раніше 30.05.2022. Проте, договір на порушення частини сьомої статті 40 Закону укладено 25.05.2022, тобто на шостий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». Пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено: «Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону». Отже, Замовником порушено частину сьому статті 40 Закону, в той же час, враховуючи норми пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю від 25.05.2022 № 56 укладений з ТОВ «ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ» є нікчемним.
Період усунення порушень: 11.07.2022 17:11 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2022 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області здійснено моніторинг закупівлі UA-2022-05-19-004774-a за предметом 5520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів). Дата закінчення моніторингу 11.07.2022 року, встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону. Пояснення: З метою усунення порушення договір № 56 від 25.05.2022 року розірвано. Сума використана на оплату послуг буде повернута на рахунок підприємства найближчим часом, процедура повернення коштів погоджується з постачальником. Звітування за зазначеною переговорною процедурою буде здійснено у встановлені законодавстом терміни.
Дата публікації звіту: 18.07.2022 18:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку Замовником надано в електронній системі закупівель додаткову угоду від 18.07.2022 № 1 до Договору від 25.05.2022 № 56 про розірвання вказаного Договору та платіжне доручення від 28.07.2022 № ua2249 «Повернення помилково перерахованих коштів згідно акту звірки та додаткової угоди № 2 від 18.07.2022 без ПДВ».
Дата публікації: 11.08.2022 08:23