• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Свинина охолоджена, яловичина охолоджена, філе куряче охолоджене

Інформацію стосовно предмету закупівлі дивитися в завантаженій документації

Торги відмінено

490 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 452.50 UAH
Номер: aa1e2100596e4faea08b248465f0165d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-13-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.06.2022 18:22 - 07.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.06.2022 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2022-05-17-005237-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 10, 17, 19 частини 2 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги пунктів 1-12 Наказу № 710 та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Якімець Андрій Вікторович, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 10, 17, 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховано вимоги пунктів 1-12 Наказу № 710, пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державної установи «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ФОП Якімець Андрій Вікторович, протокол уповноваженої особи від 03.06.2022 року № 116, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2022 року. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення, а саме: - на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, у підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації відсутня електронна адреса особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; - на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 1 розділу VІІ тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами 1-12 «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998 (далі - Наказ № 710); - на порушення пункту 10 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить питомої ваги критерію «ціна». Також, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 16.06.2022 22:27 - 05.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2022 22:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення щодо висновку моніторингу Північним офісом Державною аудиторською службою України в Житомирській області від 16 червня 2022 року Наказом №10-3 від 13.06.2022 Північним офісом Державною аудиторською службою України в Житомирській області 13 червня 2022 р. був розпочатий моніторинг процедури закупівлі UA-2022-05-17-005237-a «Свинина охолоджена, яловичина охолоджена, філе куряче охолоджене» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «15110000-2» – «М'ясо». У висновку, який опубліковано 16 червня 2022р. було встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації, а саме: - порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, у підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації відсутня електронна адреса особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; - порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 1 розділу VІІ тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами 1-12 «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998 (далі - Наказ № 710); - порушення пункту 10 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить питомої ваги критерію «ціна»; - тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, замовником відмінено процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Свинина охолоджена, яловичина охолоджена, філе куряче охолоджене» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 15110000-2 «М’ясо» з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: («неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути»). (Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №129 від 17.06.2022 року додається). Замовником буде переглянута відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме нормам пунктів 10, 17, 19 частини 2 статті 22 Закону, а також буде враховано вимоги пунктів 1-12 Наказу № 710 та пункту 3 Порядку № 1082.
Дата публікації звіту: 17.06.2022 14:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 27.06.2022 12:06