• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт санвузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентаря в Гімназії №1 по бульвару Курчатова, 6 м. Южноукраїнськ Миколаївської області

Завершена

1 674 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 749.00 UAH
Номер: fea86ceab8c440b59f4798197c8d0681
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 11.01.2023 08:52 - 02.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.01.2023 № 2-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.01.2023 № 2-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 5 UA-2022-05-17-004755-a 17.05.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на звернення учасників, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідність його умов змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України щодо виключення підпункту 2 пункту 23.2 Договору про закупівлю. З огляду на відсутність механізму усунення встановленого порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону – здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:31 січня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; надання роз’яснень на звернення учасників; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та відповідність його умов змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2022-05-17-002246-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.05.2022 № 79) (далі – ТД), зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.05.2022 № 87) (далі – ТД); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД» (далі – ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІСТОБУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «АНЕГА»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2022 № 97, № 98 та від 20.05.2022 № 101; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 05.07.2022 № 5029-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт по об’єкту – «Капітальний ремонт санвузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентаря в Гімназії №1 по бульвару Курчатова, 6 м. Южноукраїнськ Миколаївської області» від 08.07.2022 № 91-07/22 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 21.07.2022, від 15.08.2022, від 31.10.2022 та від 19.12.2022; додаткові угоди від 20.07.2022 № 1, від 12.08.2022 № 2, від 28.10.2022 № 3 та від 15.12.2022 № 4 до Договору про закупівлю; пояснення та інформація, надані Замовником 13.01.2023, 17.01.2023, 26.01.2023 та 27.01.2023 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону включив до ТД інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, умови підпункту 2 пункту 20.3 проєкту договору про закупівлю (додаток 5 до ТД) не відповідають предмету закупівлі та застосовуються згідно пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, якщо предметом закупівлі є товар. При цьому, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2022-05-17-004755-a предметом закупівлі є роботи. Як наслідок, укладений Договір про закупівлю також містить підпункт 2 пункту 23.2, умови якого не відповідають предмету закупівлі: «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії».
Період усунення порушень: 31.01.2023 14:00 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2023 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державній аудиторській службі України Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000075 Відповідь на зобов’язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2022-05-17-004755-a На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 31.01.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт санвузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентаря в Гімназії №1 по бульвару Курчатова, 6 м. Южноукраїнськ Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-05-17-004755-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне:  здійснено заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України щодо виключення підпункту 2 пункту 23.2 Договору№ 91-07/22 від № 91-07/22 про закупівлю робіт по об’єкту – «Капітальний ремонт санвузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентаря в Гімназії №1 по бульвару Курчатова, 6 м. Южноукраїнськ Миколаївської області», шляхом укладення додаткової угоди № 5 від 03.02.2023 року щодо виключення п.п.2 пункту 20.3 договору. Додаткова угода №5 оприлюднена в системі Прозоро 06.02.2023 року. - стосовно порушення Замовником вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, з причини того, що в тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пояснюємо наступне: - В п.2 «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції», Тендерної документації зазначено: «Дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.» На майданчику електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. Отже, з урахуванням часу, необхідного на публікацію тендерної документації, створюється суттєвий часовий розрив між моментом, коли вона затверджена (перша половина дня), і моментом, коли вона технічно публікується (друга половина дня). Окрім того, неможливо у тендерній документації чітко зафіксувати час (години та хвилини),оскільки саме завантаження документів займає час і кінцевий строк, вказаний у тендерній документації, не співпадає зі строком (годиною та хвилинами), які визначаються системою, внаслідок чого у тендерній документації вказувалося, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. В оголошенні про проведення відкритих торгів від 17.05.2022 року, в п. 6. зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій»: до 10.06.2022 00:00. Уповноважена особа в система PROZORRO заповнює електронні поля під час оголошення відкритих торгів та зазначає дану інформацію. Також повідомляємо, що система PROZORRO, формує автоматично оголошення про проведення закупівлі, де зазначено кінцевий термін подання пропозицій ( Оголошення додається). З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що помилки були допущені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 17.05.2022 15:56 до 10.06.2022 00:00 та могли бути усунені на вказаних етапах закупівлі. Враховуючи положення статті 24 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї», Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до тендерної документації, в тому числі і на підставі рішення Органу оскарження, можливе лише на етапі подання тендерних пропозицій, тому на даний період часу технічно неможливе внесення змін до тендерної документації. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийнятим рішенням про укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, а саме, укладенням договору про закупівлю № 100-08/22 від 31.08.2022 року відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між Замовником та Генпідрядником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені з причини технічної неможливості, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженими особами будуть враховані вказані зауваження щодо строгого дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. В той же час повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2023 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них. Також додатково повідомляємо, що причетні особи, якими були допущені порушення будуть притягнуті до відповідальності в частині зменшення премій. Додаток на 2х- арк.: 1. Оголошення сформоване в системі PROZORRO UA-2022-05-17-004755-a -open. 2. Додаткова угода № 5 від 03.02.2023 року.
Дата публікації звіту: 06.02.2023 16:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 10.02.2023 11:00

Запити/Пояснення