• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

послуги з облаштування сміттєзвалищ для вивозу та розміщення твердих побутових відходів (сміття) від будинків і споруд та прибудинкової території населених пунктів Машівської ТГ (ДК:021:2015 – 90530000-1 — Утримання сміттєзвалищ)

джерело фінансування кошти місцевого бюджету

Завершена

315 000.00 UAH з ПДВ
Номер: eaa508bb2fb0467e867fafaf0119bb5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 30.06.2022 11:40 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.06.2022 № 22-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.06.2022 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2022-05-13-005145-a, 13.05.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 033-71-07, shkliar.olexii@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 2 пункту 3 частини другої 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури); дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури); дотримання законодавства при укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) від 13.05.2022; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 13.05.2022 б/н; договір від 19.05.2022 № 05-22, укладений між замовником та ТОВ «Карлівське сільгосппідприємство «ЛОС» на суму 315000,00 грн (з ПДВ). Моніторингом питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, встановлено що замовником визначено підставу застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у розділі «обґрунтування застосування переговорної процедури» вказано: «Підставою для застосування переговорної (скороченої) за предметом закупівлі послуги з облаштування сміттєзвалищ для вивозу та розміщення твердих побутових відходів (сміття) від будинків і споруд та прибудинкової території населених пунктів Машівської ТГ (ДК:021:2015 – 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ) є: широкомасштабне вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації у Машівське житлово-комунальне господарство виникла нагальна потреба здійснити послуг з облаштування сміттєзвалищ для вивозу та розміщення твердих побутових відходів (сміття) від будинків і споруд та прибудинкової території населених пунктів Машівської ТГ (ДК:021:2015 – 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ), на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Указами Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» на території України введено воєнний та надзвичайній стани. Враховуючи те, що ситуація із введенням воєнного і надзвичайного стану на території України, визначена в Україні як надзвичайна ситуація, у Замовника є нагальна потреба у послугах з облаштування сміттєзвалищ для вивозу та розміщення твердих побутових відходів (сміття) від будинків і споруд та прибудинкової території населених пунктів Машівської ТГ (ДК:021:2015 – 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ).» Оскільки предмет переговорної процедури закупівлі за № UA-2022-05-13-005145-a жодним чином не пов’язаний з негайною ліквідацією наслідків широкомасштабного вторгнення в Україну збройних сил російської федерації, то замовним обрано переговорну процедуру закупівлі без належного на те обґрунтування на порушення абзацу 2 пункту 3 частини другої 40 Закону, в частині застосування переговорної процедури закупівлі. Так, абзацом 2 пункту 3 частини другої 40 Закону визначено, що «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо: у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».
Період усунення порушень: 22.07.2022 17:32 - 06.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2022 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для виконання настанов, викладених у результатах моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, щодо закупівлі за номером UA-2022-05-13-005145-a, вжито заходи. Уповноважену особу із питань публічних закупівел, нашого підприємства направлено на навчання підвищення кваліфікації, аби у майбутньому упередити порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Питання дії даного договору буде врегульвано за нормами Господарського та Цивільного кодексів із урахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 03.08.2022 11:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • useProceduresNotByLaw: Так
Опис: На виконання висновку Замовником проінформовано в електронній системі закупівель, що Уповноважену особу із питань публічних закупівель направлено на навчання підвищення кваліфікації…».
Дата публікації: 11.08.2022 08:17