-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Послуги з централізованого водопостачання (за ДК 021:2015 – 65110000-7 – Розподіл води)»
надання послуг, категорія замовника - органи місцевого самоврядування, місцезнаходження замовника - вул. Москворецька, 14, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51931
Торги відмінено
794 304.07
UAH з ПДВ
Номер:
7ef42d3c06824aaf9321b16215af457e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2023 00:00
Період моніторингу:
19.01.2023 12:17 - 10.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.01.2023 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 №10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2022-05-11-005335-a 11.05.2022 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради код ЄДРПОУ 34827358 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено не відміну переговорної процедури закупівлі внаслідок не укладання договору, чим порушено норми пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону №922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону №922 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, протокол засідання тендерного комітету від 31.01.2022 № 1, протокол переговорів уповноваженої особи Замовника з КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 11.05.2022, пояснення Замовника, опубліковане в електронній системі закупівель 23.01.2023.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону №922 переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону №922.
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону №922 переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 11.05.2022 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» щодо закупівлі послуг з централізованого водопостачання.
При цьому, на момент початку моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зокрема не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пояснення Замовника, оприлюдненого в електронній системі закупівель слідує, що закупівля UA-2022-05-11-005335-a не має звіту про результати проведення переговорної закупівлі, не має укладеного договору і не має витрачання коштів, тобто є чернеткою в електронній системі закупівель.
Проте, як вказано вище, під час здійснення зазначеної процедури закупівлі проведено переговори з учасником та прийнято рішення щодо укладання договору. При цьому відповідно до Закону №922 термін «чернетка в електронній системі закупівель» відсутній.
Отже на порушення норми пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону №922 у зв’язку з не укладанням договору Замовником переговорну процедуру закупівлі не відмінено.
Період усунення порушень:
08.02.2023 16:21 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2023 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 2 частини 8 статті 40 Закону №922 відмінено закупівлю «Послуги з централізованого водопостачання (за ДК 021:2015 – 65110000-7 – Розподіл води)» із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель;
Дата публікації звіту:
14.02.2023 23:52
Запити/Пояснення
Номер:
d51b4961a74842ca81bac6cc902f6290
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.01.2023 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2.Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти в електронній системі закупівель оприлюднено 11.05.2022. Інформація щодо укладеного договору в електронній системі закупівель відсутня. Поясніть чи укладався договір, у разі укладання договору поясніть причину не оприлюднення його в електронній системі закупівель. У разі якщо договір не укладено, поясніть причину невідміни зазначеної процедури закупівлі у зв’язку із тим, що термін для укладання договору минув.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d87a10b2af143f1b9e2654ed861e9de
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
23.01.2023 23:28
Опис:
На Ваш запит пояснюємо, що за UA-2022-05-11-005335-a було розпочато Замовником формування повідомлення про намір укладення договору та формування звіту про результати проведення процедури закупівлі і до моменту завантаження договору було виявлено помилку і замовником на підставі нової позицій у річному плані UA-P-2022-05-13-000503-c формування нового повідомлення про намір укласти договір та завантаження договору та формування звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-05-13-005063-a.
Повідомляємо, що закупівлі за UA-2022-05-11-005335-a не має звіту про результати проведення переговорної закупівлі, не має укладеного договору і не має витрачання коштів. Тобто є чернеткою в ел. системі.