"Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення МКЛПЗ - Міська лікарня № 1 по вул. Ярмарковій, 15 (Семашка, 15) в м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування"
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах".
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
Форма забезпечення тендерної пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. наведена у Додатку № 8 Тендерної документації
Вимоги до гарантії відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р (в редакції Наказу Міністерства економіки України № 184-21 від 02.07.2021):
1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі - форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
код банку (у разі наявності);
адреса місцезнаходження;
поштова адреса для листування;
адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO";
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку.
- випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП.
Разом із електронною банківською гарантією надаються завірені банком: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків та копія документа про повноваження особи, котра її підписала.У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 64 100,00 грн. (шістдесят чотири тисячі сто гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації
(р/р UA 568201720355239032000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Завершена
12 830 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 200.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:22.06.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:22.06.2022 15:44 - 16.07.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2022-05-03-002577-a 03.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю в частині надання документів щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.05.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» (далі – ТОВ «Афінацентр»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.06.2022, повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2022, договір підряду від 21.06.2022 № 05/2022 (далі – договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 24.06.2022 № 05/2022/06.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 29.06.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо того, яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовник 01.07.2022 надав інформацію та пояснення, що очікувана вартість встановлена на підставі експертного звіту проектно-кошторисної документації, яка містить у собі кошторисну частину, у тому числі й зведеного кошторисного розрахунку. Розмір бюджетного призначення: 5 000 000,00 грн. - кошти обласного бюджету; 7 830 000,00 грн. - джерела фінансування будуть визначені протягом року.
Разом з тим, документів, зокрема, експертного звіту проектно-кошторисної документації, на який Замовник посилається у своїх поясненнях, Замовник не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази Замовник встановив вимогу щодо надання довідки у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт згідно з цією документацією.
На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/користування/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також які повинні бути діючі на весь період виконання робіт.
Учасник ТОВ «Афінацентр» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання від 06.05.2022 № 06/05-3, в якій зазначив інформацію зокрема, про орендовані будівельні машини, а саме, екскаватор колісний SEM 639B (пункт 20 довідки), автомобіль спеціалізований вантажний самоскид DAF FAD CF 85 (пункт 29 довідки), автомобіль спеціалізований вантажний сідловий тягач DAF XF 460 FT (пункт 32 довідки).
Разом з тим, на зазначені будівельні машини учасник ТОВ «Афінацентр» в складі своєї тендерної пропозиції не надав договорів оренди, чим не дотримав вимог додатку 3 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Афінацентр», як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та визнав його переможцем і уклав з ним договір.
Період усунення порушень:14.07.2022 18:48 - 29.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:14.07.2022 18:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Надання відповіді на висновок моніторингу
Дата до якої повинна бути надана відповідь:05.07.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 bekirova.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі інфекційного відділення МКЛПЗ – Міська лікарня № 1 по вул. Ярмарковій, 15 (Семашка, 15) в м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-03-002577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
46648
Номер:f2fc5d3fcbbc412f9e2360cc4db7c33c
Назва:відповідь
Дата опублікування:01.07.2022 13:56
Автор:ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
Код ЄДРПОУ:
43876025
Контактна особа:
Євгеній Богушевич +380522322736 dkbid@ukr.net
Адреса:
25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-015173-c) "Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення МКЛПЗ - Міська лікарня № 1 по вул. Ярмарковій, 15 (Семашка, 15) в м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі проекту, який надається замовнику будівництва проектантом. Щодо застосування обладнання, то у пункті 7 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" тендерної документації зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання тендерної документації (Додаток № 6) посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість заміни їх Учасником на еквіваленти.
Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом).
Розмір бюджетного призначення визначається в залежності від джерел фінансування у поточному році. У даному випадку, на момент оголошення процедури розмір коштів визначався у розмірі 12 830 000,00 грн. – очікувана вартість, яка встановлена на підставі експертного звіту, проектно-кошторисної документації, яка містить у собі кошторисну частину, у тому числі й зведеного кошторисного розрахунку.
Розмір бюджетного призначення:
5 000 000,00 грн. - кошти обласного бюджету;
7 830 000,00 грн. - джерела фінансування будуть визначені протягом року. Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то всі відкриті торги, переговорні процедури тощо, розміщено за наступним посиланням:
ukb.kr-admin.gov.ua/документи/доступ до публічної інформації
При цьому повідомляємо, що зазначений сайт, на якому здійснюється розміщення інформації про закупівлю наразі закритий, до закінчення періоду військового стану.