• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер: e83f052341cd4335b851e04af87a6c2d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-06-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.06.2022 19:28 - 01.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.06.2022 № 8-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.06.2022 № 8-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-04-29-000904-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 01.06.2022 року № 169, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального некомерційного підприємства «Олевська центральна лікарня» Олевської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця ТОВ «СТМ-Фарм», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2022 року та договір про закупівлю від 01.06.2022 року № 169. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Також, за результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «СТМ-Фарм» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що ціни на товари, що є предметом закупівлі повинні відповідати реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до вимог Постанови КМУ від 02.07.2014 року № 240 та Наказу МОЗ України від 07.09.2012 року № 705, а також Постанови КМУ від 17.10.2008 року № 955 зі змінами, що має підтверджуватись довідкою учасника в довільній формі та витягом із сайту МОЗ. На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «СТМ-Фарм» у складі тендерної пропозиції надав довідку про те, що ціни на лікарські засоби встановлені з урахуванням вимог чинного законодавства від 16.05.2022 року № 136/22/0173/232-Вих-Р. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм» відсутній витяг із сайту МОЗ, чим не дотримано вимоги пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «СТМ-Фарм», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 14.06.2022 17:42 - 01.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2022 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку із встановленим висновком по результатам проведення моніторингу Сторони дійшли згоди розірвати Договір №169 від 01.06.2022 року. Таким чином, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто. Копія Додаткової угоди №1 до Договору №169 від 01.06.2022 року додається.
Дата публікації звіту: 20.06.2022 11:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 04.08.2022 07:55