-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий 52% жирності
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
84177d3a7a1746dfbe683502b68c4fa4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2022 00:00
Період моніторингу:
25.07.2022 09:52 - 16.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022 №37-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.07.2022 №37-З
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-04-27-002068-a 27.04.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 31.05.2022 №1554/5 згідно норм Цивільного та Господарського Кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Додаток 1 тендерна пропозицiя, Додаток 2 тех. завдання, Додаток 3 проект договору, Додаток 4 (Стаття 17), Додаток 5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Грушаник Надія Степанівна, протокол засідання Уповноваженої особи від 17.05.2022 №1554/2, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2022, укладений договір від 31.05.2022 №1554/5 (далі-Договір).
За результатами моніторингу встановлено, на порушення вимог пункту першого частини першої статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом не оприлюднено інформацію про закупівлю, а саме: тендерну документацію.
У «ДОДАТОК № 4 до Тендерної документації» Замовником визначено, зокрема: «Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України про публічні закупівлі».
Однак, переможцем ФОП Грушаник Надія Степанівна не оприлюднено жодного документа у строки, визначені Законом, чим порушено вимоги, визначені Замовником у «ДОДАТОК № 4 до Тендерної документації» та частини 6 статті 17 Закону (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 17.05.2022, Замовник уклав договір про закупівлю з переможцем торгів 31.05.2022, а документи переможця процедури надано замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель 01.06.2022).
Таким чином, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Грушаник Надія Степанівна через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Слід відмітити, що Замовником зазначено у «ДОДАТОК № 4 до Тендерної документації», що у разі неподання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє його пропозицію та визначає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію з тих, строк дії яких ще не минув.
Період усунення порушень:
09.08.2022 14:42 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2022 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівля UA-2022-04-27-002068-a
Ознайомившись з висновком моніторингу від 09.08.2022 року вирішено:
здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 31.05.2022 №1554/5.
Дата публікації звіту:
09.08.2022 17:01