-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (паливна деревина)
Торги відмінено
749 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 491.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 491.00 UAH
Номер:
3a9958f0434e4f12b6ffd023fecc8eb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 19:30 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.06.2022 № 8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2022-04-26-002358-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 17 та 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунальної установи «НОВОБОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 26.04.2022, тендерна пропозиція переможця ФОП Кабак Петро Олександрович, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2022.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить посади посадової особи Замовника (Жембровської Г. М.) уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимоги пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в пункті 1 розділу V тендерної документації, до формальних помилок віднесено «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам ТД, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710).
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Кабак Петро Олександрович не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційні довідки, а саме:
- інформаційна довідка щодо достовірності інформації, зазначеної у тендерній пропозиції, та подання своєї тендерної пропозиції з дотриманням чинного законодавства та нормативних актів України;
- інформаційна довідка щодо дійсності його поданої тендерної пропозиції протягом терміну, визначеного в п. 3.2 тендерної документації;
- інформаційна довідка щодо відсутності в учасника жодних обмежень для здійснення видів діяльності, що визначені договором про закупівлю (в т.ч. щодо установчих документів).
Однак, моніторингом установлено, що вищевказані інформаційні довідки відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович, чим не дотримано вимоги пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кабак Петро Олександрович, як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
10.06.2022 15:58 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2022 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівлю UA-2022-04-26-002358-a відмінено, відповідна інформація оприлюдненна у строк та спосіб визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
15.06.2022 16:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунено, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації:
17.06.2022 12:14