-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні)
Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Категорії замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у статутному капіталі юридичної особи комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Поставки товару повинні здійснюватися за рахунок Учасника-переможця, відповідно до заявок Замовника партіями, відповідно до його потреб, протягом 2022 року.
Завершена
275 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 375.00 UAH
Номер:
73e37c082e2949c6b65f10c3b533f9be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-22-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
22.08.2022 21:59 - 13.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2022
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2022 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2022-04-22-002388-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «НВП «Укрресурс», а також керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.05.2022 року № 17, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 22.04.2022 року, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «НВП «Укрресурс», протокольне рішення від 12.05.2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2022 року, договір від 26.05.2022 року № 17, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 07.09.2022 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «НВП «Укрресурс» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 та підпункту 6 пункту 4 Додатку 1 до документації встановлено умову, що учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю та повинен у складі тендерної пропозиції подати лист - згоду з проєктом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» надано погоджений проєкт договору, умови якого не відповідають проєкту договору передбаченого Додатком 3 тендерної документації Замовника, а саме, в пункті 4.6 розділу 4 «Умови поставки та приймання-здавання товару» проєкту договору учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» відсутня умова щодо поставки «250 контейнерів протягом 5 днів з моменту підписання договору, інші 250 контейнерів відповідно до потреб Замовника» чим недотримано вимоги підпункту 8 пункту 2 розділу 5 та Додатку 1 тендерної документації,
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВП «Укрресурс», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
09.09.2022 16:24 - 24.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2022 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
16.09.2022 14:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
17.09.2022 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
5f881e9670c4419c85088baa4a82dd35
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2022 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-22-002388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf9e06fa89d84918acfa64d755e66d65
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
05.09.2022 08:53
Опис:
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні) (далі – Контейнера), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-04-22-002388-a, відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (далі - Замовник) надає наступні пояснення через електронну систему закупівель:
Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною першою статті 2 Закону).
1) Розмір очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі, Замовником здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275:
- з урахуванням кількості фактично використаного мастила для забезпечення діяльності Замовника у минулому періоді та запланованих завдань, Замовником визначено орієнтовну кількість необхідного для закупівлі мастила;
- використовуючи інформація про ціни на контейнера, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro", а також стрімке підняття ціни протягом періоду, що передував до дати оголошення торгів (останні декілька місяців), Замовником було визначено орієнтовну очікувану вартість виходячи з ціни відповідних закупівель ідентичного товару, минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, а також інформації про підняття ціни на мастило.
Відповідно до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами (далі – Постанова № 710), рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
- органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
Поряд з тим, пунктом 4-1 Постанови № 710, зобов’язано головних розпорядникам бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В той же час, Замовник не використовує кошти державного бюджету, а користується власними обіговими коштами від господарської діяльності.
Таким чином, вимоги пунктів 4 та 4-1 Постанови № 710 не поширюються на Замовника.
Номер:
747285c812f94c11a709631c2c53a597
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
13.09.2022 12:49
Опис:
За результатами проведеного моніторингу в системі електронних закупівель по закупівлі за кодом класифікатора ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні) (далі – Контейнера) оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-04-22-002388-a, органом фінансового контролю складено Висновок, яким встановлено порушення законодавства в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс», як такої, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (надалі КАТП 0628 Житомирської міської ради) не погоджується із Висновком та вважає його таким, що був сформованим лише на формальних підставах, необґрунтованим, передчасним, з наступних підстав:
Відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 та підпункту 6 пункту 4 Додатку 1 до документації встановлено умову, що учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю та повинен у складі тендерної пропозиції подати лист - згоду з проєктом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації.
В складі своєї пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» було надано документ «23. лист-згода з проєктом договору.pdf», який містить погодження з проєктом договору викладеному у Додатку 3 до тендерної документації, тобто ТОВ «НВП «Укрресурс» вимогу Замовника було виконано в повній мірі.
У складі своєї тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» надав погоджений проєкт договору, умови якого не відповідають проєкту договору передбаченого Додатком 3 тендерної документації Замовника, а саме, в пункті 4.6 розділу 4 «Умови поставки та приймання-здавання товару» проєкту договору учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» відсутня умова щодо поставки «250 контейнерів протягом 5 днів з моменту підписання договору, інші 250 контейнерів відповідно до потреб Замовника», однак Замовником не вимагалося надання у складі пропозиції проекту договору, а тому це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 та Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання листа – згоди з проєктом договору, що є додатком до тендерної документації.
Тендерна документація Замовником складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, у разі навіть є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» не було, як наслідок підстави для припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.05.2022 року № 17, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору – відсутні.