-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм
Завершена
3 031 901.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 854.34 UAH
мін. крок: 0% або 854.34 UAH
Номер:
9dd7f3262363490193d65cb139ab8ee6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-28-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.06.2022 00:00
Період моніторингу:
29.06.2022 13:34 - 21.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.06.2022 № 171
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 28.06.2022 № 171
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2022-04-21-000474-b КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" Прокат вантажних транспортних засобів із водієм 3 031 901,03 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 21.04.2022 № 646-ВС, тендерні пропозиції ТОВ «Проектно-виробничий центр «СЕРВІТ» та ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2022 № 809-ВС, від 13.05.2022 № 810-ВС та від 13.05.2022 № 811-ВС, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2022, договір за лотом № 1 від 01.06.2022 № 3127/АТ-22 та договір за лотом № 4 від 01.06.2022 № 3126/АТ-22, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.07.2022 та 07.07.2022 року.
Торги за лотами № 2, № 3 та № 5 відмінено у зв’язку із поданням менше двох тендерних пропозицій.
Моніторингом відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.07.2022 10:09 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 10:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
01.08.2022 позов подано до суду
Дата публікації:
01.08.2022 20:56
Дата відкриття провадження:
29.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/11978/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами опрацювання повідомляємо, що Замовник не погоджується з Висновком у частині зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Таким чином, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник прийняв рішення оскаржувати висновок в судовому порядку.
Дата публікації звіту:
21.07.2022 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
4870084baf7d433987bd242e8d75aae4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.06.2022 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a5b1e731d1024f84a882b3d786cc07b4
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2022 17:26
Опис:
Пояснення на запит від 30.06.2022 о 12.45
у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2022-06-28-000034 від 29.06.2022
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит, опублікований 30.06.2022 за предметом закупівлі ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Прокат вантажних транспортних засобів із водієм), 5 лотів, UA-2022-04-21-000474-b, надає пояснення.
Питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (згідно з ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів) визначені відповідно до наявної потреби КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», а саме, на балансі СП «АВТОТРАНСПОРТ» відсутня достатня кількість техніки, яка необхідна для закриття аварійних заявок від підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», які забезпечують столицю України теплом та гарячим водопостачанням, з метою дотримання вимог наказу №75 від 07.06.2018 про впровадження в роботу ПРОЦЕДУРИ транспортного забезпечення комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та на підставі заявок від філіалів згідно п. 3.1. Процедури транспортного забезпечення КП«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до затвердженого фін. плану КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». З урахуванням вимог діючих норм законодавства у сфері безпеки дорожнього руху (Постанова КМУ «Про Правила дорожнього руху України» від 10.10.2001 р. № 1306; Закону України «Про дорожній рух» 30 червня 1993 року № 3353-XII; Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил експлуатації колісних транспортних засобів» від 26.07.2013 року).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі по ЛОТАМ 1 – 4 здійснено на підставі ціни укладених договорів попередніх періодів Замовника на закупівлю ідентичної/аналогічної послуги, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro“ з урахуванням індексу інфляції.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по ЛОТУ 5 здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, з урахуванням індексу інфляції.
https://kyivaudit.gov.ua (PrntScrn додається).
Додаток: на 2 арк. в 1 прим.
Номер:
ee1100d9c5b64bf3a755486a784e67e4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
06.07.2022 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2022 00:00
Опис:
Прошу надати посилання на процедури закупівель попередніх періодів Замовника на закупівлю ідентичної/аналогічної послуги, відповідно до яких КП "Київтеплоенерго" здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb98d4e748ca4ad1a5a0c6a12a312d19
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2022 15:54
Опис:
Пояснення на запит від 06.07.2022 о 16.07 у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2022-06-28-000034 від 29.06.2022 у прикріпленому файлі, оскількт містить таблиці, які некоректно відображаються в описі