• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Прокат вантажних транспортних засобів із водієм

Завершена

3 031 901.03 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 854.34 UAH
Номер: 9dd7f3262363490193d65cb139ab8ee6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-28-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.06.2022 13:34 - 21.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.06.2022 № 171 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 28.06.2022 № 171 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 5. UA-2022-04-21-000474-b КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" Прокат вантажних транспортних засобів із водієм 3 031 901,03 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 21.04.2022 № 646-ВС, тендерні пропозиції ТОВ «Проектно-виробничий центр «СЕРВІТ» та ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2022 № 809-ВС, від 13.05.2022 № 810-ВС та від 13.05.2022 № 811-ВС, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2022, договір за лотом № 1 від 01.06.2022 № 3127/АТ-22 та договір за лотом № 4 від 01.06.2022 № 3126/АТ-22, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.07.2022 та 07.07.2022 року. Торги за лотами № 2, № 3 та № 5 відмінено у зв’язку із поданням менше двох тендерних пропозицій. Моніторингом відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.07.2022 10:09 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2022 10:09

Оскарження висновку в суді

Опис: 01.08.2022 позов подано до суду
Дата публікації: 01.08.2022 20:56
Дата відкриття провадження: 29.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 640/11978/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами опрацювання повідомляємо, що Замовник не погоджується з Висновком у частині зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Таким чином, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник прийняв рішення оскаржувати висновок в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 21.07.2022 16:22

Запити/Пояснення