• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги)

Завершена

1 937 520.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 688.00 UAH
Номер: e0ec21ee99b447df8ad2338122d3990b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.05.2022 15:38 - 22.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.05.2022 № 180 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-04-19-003990-a, 19.04.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої Закону внаслідок визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що не відповідають Нормам та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим Постановою КМУ №305. За результатами аналізу питання розміщення повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, норми Порядку визначення предмета закупівлі Наказу Мінекономрозвитку № 708 при визначенні предмета закупівлі та вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону при опублікуванні повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей. А також , здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні тендерної документації та врахування норм Постанови КМУ №305 при здійсненні закупівель послуг з організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, розміщення повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-04-19-000703-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Русяка Є.А.; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем після аукціону документи та інформацію; договір від 19.05.2022 №76/2022, опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та пояснення на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування та вказано, що таким чином закон не встановлює обов’язку оприлюднювати інформацію в засобах масової інформації, а лише передбачає можливість додатково оприлюднювати таку інформацію. Також у поясненні зазначено, що Замовник керувався вимогами статті 10 Закону, зокрема частиною цієї статті, що має вищу юридичну силу ніж постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 10 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, на порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710 Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності), чим порушено вимогу пункту 4-1 постанови КМУ №710. Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг визначено у Порядку визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, далі – Порядок №708). Так, згідно з пунктом 3 розділу І Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Проведеним моніторингом встановлено, що за процедурою закупівлі UA-2022-04-19-003990-a Замовником визначено вид предмету закупівлі – послуги, конкретна назва предмета закупівлі – Послуги з організації шкільного харчування, Код ДК 021:2015 (CPV) - 55520000-1 – Кейтерингові послуги. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Технічна специфікація, Додаток 3) механізм організації шкільного харчування повинен здійснюватися відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова КМУ №305), приготування їжі, а також харчування учнів повинно здійснюватися учасником-переможцем процедури закупівлі безпосередньо у навчальному закладі. Відповідно до визначень у пункті 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого Постановою КМУ №305, спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу визначено як аутсорсинг. Одночасно, кейтеринг за визначенням у пункті 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого Постановою КМУ №305, – це спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування. Слід зазначити, що у Єдиному закупівельному словнику в групі кодів 55500000-5 – Послуги їдалень та кейтерингові послуги окрім коду 55520000-1 – Кейтирингові послуги міститься код 55510000-8 – Послуги їдалень. Таким чином, з врахуванням встановлення у тендерній документації вимоги щодо здійснення приготування їжі, а також харчування учнів безпосередньо у навчальному закладі, при визначенні предмету закупівлі за процедурою UA-2022-04-19-003990-a - Послуги з організації шкільного харчування, Замовником неправомірно застосовано код ДК 021:2015 предмету закупівлі - 55520000-1 – Кейтерингові послуги, чим порушено пункт 3 розділу І Порядку №708. Відповідно до умов додатку 3 до тендерної документації Замовника, механізм організації шкільного харчування повинен здійснюватися учасником-переможцем відповідно до вимог, викладених, зокрема, у Постанові КМУ №305. Так, Постановою КМУ №305 затверджено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які набули чинності з 1 вересня 2021 року, та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. У Додатку 9 Постанови КМУ №305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування. Відповідно до п.10 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ № 305, відхилення маси нетто порцій груп харчових продуктів, зазначених у додатках 1-2, 5-6 та 9, для конкретного прийому їжі допускається на рівні 5-10 відсотків. У складі тендерної документації (Додаток 3) Замовника міститься Примірне чотиритижневе (з понеділка по п’ятницю) меню для харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій на 2022 рік (далі – Примірне меню). Проведеним під час моніторингу аналізом Примірного меню (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено, зокрема, що для харчування учнів передбачено приготування гречки відварної виходом 100 грамів (1, 2, 4 тижні меню). Водночас, згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 норма споживання злакових, зернових та бобових (перевага надається злаковим кашам та макаронним виробам з вищим вмістом харчових волокон, рекомендується чергування з бобовими) для дітей віком від 6 до 11 років – 120 грамів готової каші або бобових, або макаронів (чотири рази на тиждень, водночас бобові пропонуються принаймні один раз на тиждень). Слід зазначити, що у Примірному меню, що містяться у складі тендерної документації Замовника, відсутні бобові як страва. Також, згідно з нормами харчування за Постановою КМУ №305 для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти у разі п’ятиденного перебування норма споживання фруктів та ягід (різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені) становить щодня 100 грамів нетто 5 днів у тиждень. Водночас, включення фруктів відповідно до Примірного меню (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено лише тричі на перший тиждень та двічі на 2-4 тижні. Також, під час моніторингу встановлено, що у Примірному меню, яке міститься у складі тендерної документації Замовника, враховано страви, що передбачають використання свинини (Котлета свинна, Фрикадельки свинні з соусом). Водночас, Нормами споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування (Додаток 9 Постанови КМУ № 305) не передбачено страв з м'яса свинини. При цьому, за умовами проєкту договору (Додаток 1 до тендерної документації) Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам, викладеним у Постанові Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами. Замовником, на запит Західного офісу Держаудитслужби, під час моніторингу надано пояснення у якому наведено окремі норми Постанови КМУ №305 (пункти 8, 11, 35, 36) та, зокрема, зазначено, що примірне чотиритижневе меню для харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій на 2022 рік розроблене з врахування вимог Постанови КМУ №305 відповідно до встановленої вартості харчування дітей у закладах загальної середньої освіти у розмірі 23,00 грн на одного учня в день, та погоджено з територіальним органом Держпродспоживслужби. Водночас, відповідно до умов Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено що, механізм організації шкільного харчування повинен здійснюватися відповідно до вимог, викладених у Постанові КМУ №305, за нормами якої під час складання примірного чотиритижневого сезонного меню у закладах освіти обов’язково враховуються вимоги цього Порядку та встановлені МОЗ вимоги щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти; включення окремих страв до щоденного раціону, калорійність окремих прийомів їжі, мінімальні вимоги до режиму (кратності) приймання в їжу овочів, фруктів, м’яса, риби, яєць, горіхів, бобових та інших продуктів повинні відповідати нормам харчування. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини другої 22 Закону у тендерній документації Замовника необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (норми виходу страв, частота включення при харчуванні, чергування харчових продуктів) визначено з недотриманням норм законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування, а саме Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим Постановою КМУ №305. Відповідно до вимог таблиці 1 («Документи які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі») Додатку 2 до тендерної документації учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного договору / договорів (не менше одного). Така довідка повинна містити дані замовника /-ів, з яким укладено договір /-и (та інформацію про школу, в якій учасник надавав / надає послуги), а саме: найменування замовника, його код ЄДРПОУ, контактна інформація (адреса, телефон). Також довідка повинна містити номер та дату договору /-ів, який учасник вказує як аналогічний; строк виконання договору; стан виконання договору; суму договору і суму фактичної оплати за договором. Крім того, відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати скан-копію аналогічного /-их договору /-ів та позитивний лист-відгук щодо виконання учасником вказаного у довідці договору. Лист-відгук повинен бути виданий посадовою особою навчального закладу (школи), в якій учасник надавав / надає послуги. Відгук має бути виданий не раніше 2022 року. При цьому, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що лист-відгук повинен бути належно оформлений, на фірмовому бланку навчальної установи (у разі наявності); містити вихідний номер, дату його видачі та контактні дані особи, яка підписала цей відгук, номер та дату договору, щодо виконання якого надається відгук. Отже, Замовником у таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації самостійно визначено, що учасник повинен надати позитивний лист-відгук щодо виконання учасником вказаного у довідці аналогічного договору, у якому серед іншого необхідно вказати номер та дату договору, щодо виконання якого надається відгук. Водночас, під час моніторингу встановлено, що в наданих у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Русяком Є.А. листах-відгуках від навчальних закладів (файл «док6.PDF») відсутні номер та дата договору, щодо якого надано такий відгук. Слід зазначити, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Однак, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника. У наданому під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Русяк Є.А. Замовником враховано відсутність в листах-відгуках виданих навчальними закладами номеру та дати договору, щодо виконання якого надаються відгуки, та віднесено дану помилку до формальних (несуттєвих) помилок, оскільки дана інформація повністю відображена в довідці (файл «док3 (2).PDF») у складі тендерної пропозиції учасника. Слід зазначити, що Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998), який містить виключний перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, в частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника не віднесено до формальних помилок ані за наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, ані за переліком формальних помилок, що наведені в частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовником порушено вимогу частини шістнадцятої статті 29 Закону внаслідок не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника.
Період усунення порушень: 20.06.2022 16:06 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2022 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ № 1 м. Новояворівськ «24» червня 2022 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради Дутко Г. С. Начальник Відділу освіти Новояворівської міської Дорош М. П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд результатів моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги)» (UA-2022-04-19-003990-a). 2. Проведення роз’яснювальної роботи щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Щодо першого питання порядку денного: Уповноважена особа повідомила про закінчення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги)» (UA-2022-04-19-003990-a), та ознайомила начальника Дороша Михайла Петровича з висновком Західного офісу Держаудитслужби по проведеному моніторингу. Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, норми Порядку визначення предмета закупівлі Наказу Мінекономрозвитку № 708 при визначенні предмета закупівлі та вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону при опублікуванні повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей. А також, здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні тендерної документації та врахування норм Постанови КМУ №305 при здійсненні закупівель послуг з організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо другого питання порядку денного: Начальник Дорош Михайло Петрович зауважив, що оскільки до кінця 2022 року Відділом освіти Новояворівської міської ради планується проведення закупівлі послуг з організації шкільного харчування, уповноваженій особі необхідно посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому помилок в процесі проведення процедур закупівель та порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021р. при складанні тендерної документації. ВИРІШЕНО: Уповноваженій особі посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому помилок в процесі проведення процедур закупівель та порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради ___________________ Дутко Г. С. Начальник Відділу освіти Новояворівської міської ради __________________ Дорош М. П.
Дата публікації звіту: 27.06.2022 14:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Відсутній механізм
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • other: Відсутній механізм
Опис: Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 29.08.2022 11:01

Запити/Пояснення