• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Голинського ліцею на вул.Коновальця, 13 в с.Голинь Калуської МТГ Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 193 201.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 966.01 UAH
Номер: 6e5d034c0ee740348107b9e50d166f36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.07.2022 11:45 - 26.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.07.2022 №30-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.07.2022 №30-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-04-19-002019-a 19.04.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відхиленню тендерних пропозицій ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», ТОВ «ЖК-Гарант», ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ», розгляду тендерної пропозиції ПП «Еліт Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінових пропозицій учасників торгів та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», ТОВ «ЖК-Гарант», ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» та ПП «Еліт Україна», протокольні рішення від 13.05.2022 №4./3, 18.05.2022 №4./4, 25.05.2022 №4./6 01.06.2022 №4./7 та від 07.05.2022 №4./8, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.06.2022 №15ВР-2022 (далі – Договір). Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-19-1) – не підтверджено. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини третьої та шостої статті 17 Закону Замовником в ТД не визначено спосіб згідно із законодавством щодо відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону для надання документу лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 20.07.2022 14:26 - 04.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2022 14:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок згідно результату моніторингу від 20 липня 2022 року КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам роз’яснення щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Для недопущення встановлених порушень у подальшому при проведенні нових тендерних процедур зобов’язуємося врахувати та змінити в Тендерній документації зазначену у висновку згідно результату моніторингу інформацію з урахуванням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 26.07.2022 14:20