-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбін, генераторів, допоміжного та загальностанційного електрообладнання ТЕЦ-6 за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 1А
Завершена
18 936 569.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 189 365.69 UAH
мін. крок: 1% або 189 365.69 UAH
Номер:
2ffec9f869aa42d1b601d58a1ae84935
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2022 00:00
Період моніторингу:
22.06.2022 15:57 - 16.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-04-18-000384-c 18.04.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.05.2022 № 710ВС, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РЕММАШЕНЕРГО» (далі – ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО»), протокол рішення уповноваженої особи від 18.05.2022 № № 855ВС, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2022, договір про виконання робіт
від 01.06.2022 № 3132/КТЕЦ-22 (далі – договір), додаткова угода від 01.06.2022 № 1 до договору.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 додатку 4 тендерної документації, якщо учасник не є виробником зазначених вище запчастин, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати кольорову скан-копію листа на ім'я учасника від заводу-виробника запчастин щодо надання гарантійних та інших зобов'язань, пов'язаних з поставкою зазначеного товару, завіреного печаткою цього заводу-виробника.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» відсутні скан-копії листів на ім'я учасника від Mersen France Amies S.A.S. заводу-виробника вставки пружини до щіткотримача GH931, електрощітки (до збудника ЗГ-1,2) електрощітки (до генератора типу ТВВ-320-2), від заводу-виробника ПАТ «Завод Південкабель» (м. Харків) кабелю ААШВ-10 3х120 кв.мм, від заводу-виробника ТОВ «Мега-Кабель» (м. Київ) кабелю АВВГ 3х95+1х50 кв.мм щодо надання гарантійних та інших зобов'язань, пов'язаних з поставкою зазначеного товару, завірених печатками цих заводів-виробників, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 додатку 4 тендерної документації.
При цьому учасник ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-роз’яснення б/д б/н, в якому повідомив, що «в зв'язку з військовим станом в Україні та постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169, офіційні листи на ім’я Учасника від заводів-виробників запчастин взяти неможливо, проте листи будуть надані після завершення військового стану».
Слід зазначити, що вимогами тендерної документації не передбачено надання учасником гарантійного листа у разі ненадання якогось документу, а також можливості ненадання документів через введення військового стану в Україні.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації неспроможність подати всю інформацію згідно вимог цієї тендерної документації або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Учасник ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» надав лист ТОВ «Южний порт» від 11.05.2022 № 11052216, в якому зазначено, що «ТОВ «Южний порт» є постачальником виробника продукції (згідно з переліком) від заводу-виробника та надає гарантійні та інші зобов'язання, пов'язані з поставкою зазначеного товару від заводу-виробника. Вся вказана продукція вже закуплена та є в наявності на складах ТОВ «Южний порт». Таким чином, ТОВ «Южний порт» несе гарантійні та інші зобов'язання, пов'язані з постачанням зазначеного товару на правах заводу-виробника».
Однак умовами тендерної документації не передбачено можливості надання учасниками листів від постачальників або дистриб’юторів замість листа від заводу-виробника у разі, якщо учасник не є виробником зазначених запчастин.
Проте надані учасником ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» пояснення стосовно причин ненадання у складі своєї тендерної пропозиції зазначених вище документів та лист ТОВ «Южний порт» від 11.05.2022 № 11052216 не є підтвердженням пропозиції учасника вимогам підпункту 5.2 пункту 5 додатку 4 тендерної документації.
Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
14.07.2022 17:59 - 29.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2022 17:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ураховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду.
Дата публікації:
01.08.2022 19:01
Дата відкриття провадження:
08.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/12106/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду Замовник не погоджується з Висновком в частині наявності порушень вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України
«Про публічні закупівлі» (Закон) щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та укладення з ним договір. (детальний опис в запереченні)
Дата публікації звіту:
20.07.2022 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
83b4db76f1924c218031f73241dec135
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.06.2022 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення ресурсу працездатності турбін, генераторів, допоміжного та загальностанційного електрообладнання ТЕЦ-6 за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 1А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-18-000384-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Крім того просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безвідсоткового депозиту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
12c2220e485a4da6b3633c5df624ed36
Назва:
Пояснення на запит від 29.06.2022 о 17.00 у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2022-06-22-000027 від 22.06.2022
Дата опублікування:
01.07.2022 14:48
Опис:
1. Питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення:
ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має стратегічне значення для життєдіяльності м. Києва щодо забезпечення її мешканців теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи енергосистеми України в цілому, та перебуває у підпорядкуванні центральних Державних органів влади (Міністерства енергетики України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України тощо). Діяльність КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) та КМДА.
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбін, генераторів, допоміжного та загальностанційного електрообладнання ТЕЦ-6 виконуються згідно з Графіком ремонтів основного обладнання теплових електроцентралей на 2022 рік, затвердженим наказом Міністерства енергетики України від 23.12.2021 № 348, та наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 04.01.2022 № 1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП у 2022 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-6 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 № 271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 № 124) та фактичного технічного стану енергетичного основного, допоміжного та загальностанційного обладнання ТЕЦ-6.
Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності турбін, генераторів, допоміжного та загальностанційного електрообладнання ТЕЦ-6 сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації (актів дефектації за результатами аналізу попередніх ремонтів та експлуатації, актів обстеження, актів технічного стану, актів перевірок, висновків з неруйнівного контролю металу обладнання тощо) та визначені дефектним актом, який складений з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, а також державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів. Наведені обсяги робіт зазначено в додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі - 18 936 569,00 грн з ПДВ.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акта (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 18 936 569,00 грн, у тому числі: будівельні роботи – 13 992 604,00 грн; інші витрати – 4 943 965,00 грн). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (додається зведений кошторис).
Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників, транспортні витрати з доставки запчастин, доставки обладнання Замовника на ремонтну базу Підрядника та назад на територію ТЕЦ-6 (у разі виконання ремонту в умовах виробничої бази Підрядника) та інше), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» зазначена кошторисна документація затверджена позитивним Експертним звітом від 11.01.2022 № 01674-22 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом, виданим експертною організацією – Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (додається).
2. Питання:
Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення:
Посилання на сторінку: https://kyivaudit.gov.ua, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості
предмета закупівлі https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C25F17D1D02A50AFC22587EB0052ABE8 (PrntScrn додається).
3. Питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безвідсоткового депозиту.
Пояснення:
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі надає Замовнику забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», у розмірі 3% від вартості договору, що становить 555 883,69 грн. Переможець ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» виконав умову тендерної документації, що підтверджується наданим платіжним дорученням від 26.05.2022 № 51 про перерахування відповідних коштів (додається).