• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг).

10320 послуга Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця О.Соловйова, будинок 2 . Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022 ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Код ЄДРПОУ - 20096893. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що відповідає назві предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень

Завершена

258 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 605699007a6045b4b97c3acb114d693f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.08.2022 13:46 - 31.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.08.2022 №39-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.08.2022 №39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12. UA-2022-04-14-002670-b, 14.04.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального закладу «Вінницький фізико-математичний ліцей №17» (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, протокол переговорів від 14 квітня 2022 року №б/н, договір від 20 квітня 2022 року №2 та пояснення від 15 серпня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 10 серпня 2022 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник не зазначив даної інформації. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону Замовником визначено пункт 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Згідно річного плану закупівель на 2022 рік та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник визначив предмет закупівлі як послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг) за кодом ДК 021:2015 55510000-8 «Послуги їдалень». Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником укладено договір з КП «Меридіан» 20 квітня 2022 року, тобто на 6-й день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (14 квітня 2022 року), чим порушено вимоги частини сьомої статті 40 Закону. При цьому, згідно пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 19.08.2022 16:42 - 03.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2022 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 22.08.2022 11:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 22.08.2022 12:54

Запити/Пояснення