• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 19 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2022 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).

Завершена

207 522 280.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 152.97 UAH
Номер: e73739fc3e5c421eb70d25ad66641799
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2022 14:02 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2022 № 155 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2022-04-14-000547-c 14.04.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, Hudzenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Бізнес центр фармація» по лоту № 12 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників по лотам № 1, № 4, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 17 та № 18 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД» та ТОВ «СТМ-Фарм», тендерних пропозицій по лотам № 2, № 3, № 14 ТОВ «СТМ-Фарм» та ТОВ «Діатом, тендерних пропозицій по лоту № 11 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД», ТОВ «СТМ-Фарм», ТОВ «Дойч-Фарм» та ТОВ «Людмила-Фарм», тендерної пропозиції по лоту 12 ТОВ «Медек корпорейшн», тендерних пропозицій по лоту 13 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД» та ТОВ «Діатом», тендерних пропозицій по лоту 15 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД», ТОВ «СТМ-Фарм» та ТОВ «Ат-Фарма», тендерних пропозицій по лоту 16 ТОВ «Діатом» та ТОВ «Людмила-Фарм», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 04.07.2022 № 21, укладеного між Замовником та ТОВ «Бізнес центр фармація» (лот № 12), в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.04.2022 (протокол № 22), тендерні пропозиції по лотам № 1, № 4, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 17 та № 18 спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-Фарм, ЛТД» (далі – СП «Оптіма-Фарм, ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм»), тендерні пропозиції по лотам № 2, № 3, № 14 ТОВ «СТМ-Фарм» та товариства з обмеженою відповідальністю «Діатом» (далі – ТОВ «Діатом»), тендерні пропозиції по лоту № 11 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД», ТОВ «СТМ-Фарм», товариства з обмеженою відповідальністю «Дойч-Фарм» (далі – ТОВ «Дойч-Фарм») та товариства з обмеженою відповідальністю «Людмила-Фарм» (далі – ТОВ «Людмила-Фарм»), тендерні пропозиції по лоту 12 товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес центр фармація» (далі – ТОВ «Бізнес центр фармація») та товариства з обмеженою відповідальністю «Медек корпорейшн» (далі – ТОВ «Медек корпорейшн»), тендерні пропозиції по лоту 13 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД» та ТОВ «Діатом», тендерні пропозиції по лоту 15 СП «Оптіма-Фарм, ЛТД», ТОВ «СТМ-Фарм» та товариства з обмеженою відповідальністю «Ат-Фарма» (далі – ТОВ «Ат-Фарма»), тендерні пропозиції по лоту 16 ТОВ «Діатом» та ТОВ «Людмила-Фарм», протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотам №№ 1-4, №№ 6-18 від 02.06.2022; реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам №№ 1-4, №№ 6-18 від 09.06.2022, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам №№ 1-4, №№ 6-18 від 14.06.2022 та по лоту № 10 від 04.07.2022, повідомлення про намір укласти договір по лотам №№ 1-4, №№ 6-18 від 14.06.2022 та по лоту № 10 від 04.07.2022, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.07.2022 № 20, укладений між Замовником та СП «Оптіма-Фарм (лоти № 1 та № 18) та додаткову угоду до цього договору від 04.07.2022 № 1, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 30.06.2022 № 14, укладений між Замовником та ТОВ «Діатом» (лоти № 2, № 3, № 13 та № 14), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.07.2022 № 19, укладений між Замовником та ТОВ «СТМ-Фарм» (лоти № 4, № 6, № 7, № 8, № 9, № 11 та № 17), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 28.07.2022 № 43, укладений між Замовником та СП «Оптіма-Фарм (лот № 10), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 30.06.2022 № 15, укладений між Замовником та ТОВ «Ат-Фарма» (лот № 15) та договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.07.2022 № 21, укладений між Замовником та ТОВ «Бізнес центр фармація» (лот № 12), пояснення Замовника, надані 09.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Бізнес центр фармація» у своїй тендерній пропозиції по лоту № 12 надав документи у формі сканкопій оригіналів та копій документів та документів у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням 16.05.2022 електронного підпису Савчук О.С., що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». На підтвердження повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції вказаний учасник надав довіреність ТОВ «Бізнес центр фармація» від 01.12.2020. За цією довіреністю начальника відділу забезпечення комерційних продажів Савчук О.С. уповноважено, зокрема підписувати та подавати документи для участі у торгах. Водночас, строк дії зазначеної довіреності сплив 31.12.2021. Разом з тим, в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Бізнес центр фармація» відсутні будь-які інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи зазначеного учасника – Савчук О.С., щодо підпису документів тендерної пропозиції. Отже, вказаний учасник процедури закупівлі не підтвердив повноваження представника ТОВ «Бізнес центр фармація» Савчук О.С. щодо підпису документів тендерної пропозиції. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі по лоту № 12 як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, допустив його до аукціону та уклав з ним договір про закупівлю. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торги за лотами №№ 5 та 19 відмінені через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій та через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 19.08.2022 12:53 - 03.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2022 12:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, пунктом 11.6 договору від 04.07.2022 року № 21, укладеного між Департаментом і товариством з обмеженою відповідальністю «Бізнес Центр Фармація» за результатами проведення тендеру на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 19 лотів), ідентифікатор UA-2022-04-14-000547-c, та висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-04-14-000547-c, затвердженого заступником голови Шкуропатом О. Г. 19.08.2022, достроково розірвано (припинено) дію договору від 04.07.2022 року № 21 шляхом підписання відповідної додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 24.08.2022 11:31

Запити/Пояснення