-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Завершена
397 716.48
UAH без ПДВ
Номер:
0cbbfd03e76146c6a35c70efe086b8e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-05-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2022 00:00
Період моніторингу:
05.12.2022 12:57 - 27.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
35 UA-2022-04-14-000706-a 14.04.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена), повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене в електронній системі закупівель 14.04.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.04.2022 № 45, договір про закупівлю послуг теплопостачання за бюджетні кошти від 20.04.2022 № 23 (далі – Договір), пояснення Замовника від 09.12.2022 та від 14.12.2022 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону встановлено наступне.
За результатами моніторингу установлено, що 14.04.2022 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) за номером ІD: UA-2022-04-14-000706-a на закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції за кодом ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 397 716,48 гривень.
Зазначена переговорна процедура (скорочена) застосована відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесені зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», Договір оплачений Замовником у повному обсязі 22.04.2022 на суму 397 716,48 гривень.
Період усунення порушень:
19.12.2022 17:08 - 03.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2022 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ ОКМС Яськівської с/р інформує щодо виконання Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених під час мотіторингу Південного офісу Держаудитслужби закупівлі UA-2022-04-14-000706-a.
Притягнути відповідальну особу за проведення вищезазначеної закупівлі, а саме Фирсенко Катерину Олегівну, не має можливості, оскільки вона звільнено 31 серпня 2022 року (копія наказу додається).
Прете, з метою попередження допущення порушень у сфері публічних закупівель, на 2023 рік заплановано навчання працівників централізованої бухгалтерії з основ публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
26.12.2022 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
151e095a843843ec9b5d6f3e2d5da272
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2022 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена).
3. Чи вносились Замовником зміни до договору про закупівлю послуг теплопостачання за бюджетні кошти від 20.04.2022 № 23 (далі – Договір) у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону? У разі внесення відповідних змін до Договору, просимо надати усі додаткові угоди до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55a4565d428842aa905f6e7b9d6407f8
Назва:
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07 грудня 2022 року щодо проведення закупівлі послуг теплопостачання код по ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради (далі – відділ ОКМС Яськівської с/р) надає п
Дата опублікування:
09.12.2022 15:01
Опис:
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07 грудня 2022 року щодо проведення закупівлі послуг теплопостачання код по ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради (далі – відділ ОКМС Яськівської с/р) надає пояснення. Пункт закону п. 2 ч. 2 ст. 40 закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ (далі Закон): якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону для закупівлі послуг теплопостачання код по ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція застосовується переговорна процедура (скорочена), за умови відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого, договір про закупівлю міг бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, оскільки: Приватне підприємство «Перспектива - 77» (далі Учасник) отримало Ліцензію на впровадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії в установках з виробництвом нетрадиційних джерел енергії, виданої на підставі рішення від 05.01.2012 року №3 НКРЕ КП, що діє до 04.01.2017 р. Виходячи з норм ч.6 ст.21 «Прикінцеві та перхідні положення ЗУ від 02.03.2015 №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», який набув чинності 28.06.2015, дана Ліцензія є чинною і безстроковою. ПП «Перспектива - 77» здійснює теплопостачання Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: 67642 с. Яськи Біляївського району Одеської області, вул. Центральна, 57 на основі Договору оренди шкільної котельні, де Учасник розмістив своє котельне обладнання та змонтував теплову мережу, відповідно до схеми розмежування балансової належності. У зв’язку із потребою у здійсненні закупівель на 2022 рік з метою забезпечення Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів в опалювальний період перше півряччя 2022 року послугами теплопостачання на підставі затверджених змін до Річного плану закупівель, закупівля послуг теплопостачання за предметом ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та супутня продукція могла бути здійснена Приватним підприємством «Перспектива - 77», код ЄДРПОУ 37810663, проспект Адміральський, будинок 33А, м. Одеса, Київський район, 65059, тел. +38(048) 799-26-86. Отже, відповідно до статті 40 ЗУ „Про публічні закупівлі”, а саме за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником ПП «Перспектива-77», який є єдиним надавачем послуг із постачання пари та гарячої води в селі Яськи. Тому договір про закупівлю послуг щодо постачання пари та гарячої води був укладений з ПП «Перспектива – 77». Очікувана вартість та бюджетні призначення визначені виходячи із загальної площі приміщень, яку необхідно отопити, фактичного обсягу спожитої теплової енергії за попередні періоди та тарифу на теплову енергію. Закупівля здійснена на І півріччя 2022 року, оскільки в межах підготовки до 2022/2023 опалювального сезону булла запланована модерзація котельні Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів та переведення на власні котли. Проте, через воєний стан в Україні наповнюваність місцевого бюджету виявилася недостатньою для проведення модернізації. Розрахунки за відпущену теплову енергію проводяться згідно тарифами, затвердженими Рішенням виконавчого комітету Яськівської сільської від 29.03.2022 № 28/2022 «Про встановлення тарифу на теплову енергію для суб’єкта господарювання , що здійснює її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з місцевого бюджету» на рівні 3 682, 56 (три тисячяшістсот вісімдесят дві гривні 56 копійок) за кожну відпущену гігакалорію (1 Гкал/грн.) з урахування ПДВ. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщена на офіційному веб-сайті відділу ОКМС Яськівської с/р за посиланням https://osvita-yaski2020.odessaedu.net/uk/site/obruntuvannya-tekhnichnik.html . Крім того, повідомляємо, що зміни до договору про закупівлю послуг теплопостачання за бюджетні кошти від 20.04.2022 № 23 (далі – Договір) у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 та у інших випадках передбачених Законом не вносилися.
Номер:
2cc3a88afece431da7971d6489ede544
Назва:
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07 грудня 2022 року щодо проведення закупівлі послуг теплопостачання код по ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради (далі – відділ ОКМС Яськівської с/р) надає п
Дата опублікування:
09.12.2022 14:57
Опис:
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07 грудня 2022 року щодо проведення закупівлі послуг теплопостачання код по ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради (далі – відділ ОКМС Яськівської с/р) надає пояснення.
Пункт закону п. 2 ч. 2 ст. 40 закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ (далі Закон): якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону для закупівлі послуг теплопостачання код по ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція застосовується переговорна процедура (скорочена), за умови відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого, договір про закупівлю міг бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, оскільки: Приватне підприємство «Перспектива - 77» (далі Учасник) отримало Ліцензію на впровадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії в установках з виробництвом нетрадиційних джерел енергії, виданої на підставі рішення від 05.01.2012 року №3 НКРЕ КП, що діє до 04.01.2017 р. Виходячи з норм ч.6 ст.21 «Прикінцеві та перхідні положення ЗУ від 02.03.2015 №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», який набув чинності 28.06.2015, дана Ліцензія є чинною і безстроковою. ПП «Перспектива - 77» здійснює теплопостачання Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: 67642 с. Яськи Біляївського району Одеської області, вул. Центральна, 57 на основі Договору оренди шкільної котельні, де Учасник розмістив своє котельне обладнання та змонтував теплову мережу, відповідно до схеми розмежування балансової належності. У зв’язку із потребою у здійсненні закупівель на 2022 рік з метою забезпечення Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів в опалювальний період перше півряччя 2022 року послугами теплопостачання на підставі затверджених змін до Річного плану закупівель, закупівля послуг теплопостачання за предметом ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та супутня продукція могла бути здійснена Приватним підприємством «Перспектива - 77», код ЄДРПОУ 37810663, проспект Адміральський, будинок 33А, м. Одеса, Київський район, 65059, тел. +38(048) 799-26-86.
Отже, відповідно до статті 40 ЗУ „Про публічні закупівлі”, а саме за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником ПП «Перспектива-77», який є єдиним надавачем послуг із постачання пари та гарячої води в селі Яськи.
Тому договір про закупівлю послуг щодо постачання пари та гарячої води був укладений з ПП «Перспектива – 77».
Очікувана вартість та бюджетні призначення визначені виходячи із загальної площі приміщень, яку необхідно отопити, фактичного обсягу спожитої теплової енергії за попередні періоди та тарифу на теплову енергію.
Закупівля здійснена на І півріччя 2022 року, оскільки в межах підготовки до 2022/2023 опалювального сезону булла запланована модерзація котельні Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів та переведення на власні котли. Проте, через воєний стан в Україні наповнюваність місцевого бюджету виявилася недостатньою для проведення модернізації.
Розрахунки за відпущену теплову енергію проводяться згідно тарифами, затвердженими Рішенням виконавчого комітету Яськівської сільської від 29.03.2022 № 28/2022 «Про встановлення тарифу на теплову енергію для суб’єкта господарювання , що здійснює її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з місцевого бюджету» на рівні 3 682, 56 (три тисячяшістсот вісімдесят дві гривні 56 копійок) за кожну відпущену гігакалорію (1 Гкал/грн.) з урахування ПДВ.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщена на офіційному веб-сайті відділу ОКМС Яськівської с/р за посиланням https://osvita-yaski2020.odessaedu.net/uk/site/obruntuvannya-tekhnichnik.html .
Крім того, повідомляємо, що зміни до договору про закупівлю послуг теплопостачання за бюджетні кошти від 20.04.2022 № 23 (далі – Договір) у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 та у інших випадках передбачених Законом не вносилися.
Номер:
5a1ac2da07e940bcb4dd49bfa0ae1dbe
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2022 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Чому Замовником за результатами переговорної процедури за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, яка проведена з підстави «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником» (абзац 4 пункт 2 частини другої статті 40 Закону), укладено договір про закупівлю послуг теплопостачання за бюджетні кошти від 20.04.2022 № 23 на шостий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Слід зазначити, що відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8495d22a9a0e4e84a9b8fb5bdf568fab
Назва:
Відділ ОКМС діє відповідь Південному офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
14.12.2022 15:33
Опис:
Відділом ОКМС та ПП «Перспектива-77» було укладено договір на закупівлю послуг теплопостачання за бюджетні кошти від 20.04.2022 №23 на шостий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель, оскільки постачання гарячої пари, було віднесено до централізованого постачання теплової енергії та відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» застосували терміни для укладання договору, які передбачені для скороченої переговорної процедури.
Постачання гарячої пари, було віднесено до централізованого постачання теплової енергії, тому що централізованій системі теплопостачання тепло виробляється в якомусь центрі, в нашому випадку - окремому приміщенні - котельній, яке орендується ПП «Перспектива-77» для виробництва теплової енергії з альтернативних джерел енергії, передається теплоносію, а теплоносій, після переміщення трубопроводами, передає тепло нагрівальним приладам, встановленим в окремих приміщеннях
Теплоносій, віддавши тепло через нагрівальні прилади повітрю приміщень, повертається трубопроводами до котла, де його знов нагрівають і він продовжує свій шлях. Як теплоносій у використовують водяну пару. Оплата послуг теплопостачання здійснюється виключно на підставі їх показників на кінець розрахункового періоду згідно з умовами договору