-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Придбання, посів та вирощування розсади однорічних квітів, підготовка ґрунту та висаджування квітів на клумби, висаджування зелених насаджень і догляд за ними, збір насіння квітів»
Завершена
1 325 589.00
UAH з ПДВ
Номер:
c9eb0b6d95874dda8fb2fe2695d531f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 14:25 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2022-04-12-000707-b 12.04.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів за номерами UA-2022-03-09-001078-a, UA-2022-03-03-001377-a, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 03 та 09 березня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, рішення уповноваженої особи від 12 квітня 2022 року, договір від 27 квітня 2022 року №27-04-2022 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27 квітня 2022 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до Договору від 09 травня 2022 року №1, від 05 липня 2022 року №2 та пояснення від 07 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.09.2022 16:42 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2022 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
e7a4e49298d54903a5c78ebb58fadbc1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.09.2022 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з придбання, посіву та вирощування розсади однорічних квітів, підготовка ґрунту та висаджування квітів на клумби, висаджування зелених насаджень і догляд за ними, збір насіння квітів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-04-12-000707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір не містить інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
3. Яким чином покращено якість предмета закупівлі та що слугувало підставою зміни ціни вартості послуг та найменування послуг, зазначених у додатку 1 згідно додаткових угод від 09 травня 2022 року №1 та від 05 липня 2022 року №2 до договору від 27 квітня 2022 року №27-04-2022?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
741dd087ea3944e599f125c1c19e8fc5
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
07.09.2022 17:31
Опис:
На Ваш запит Я, Найчук Сергій Володимирович головний спеціаліст з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
1. З метою реалізації завдань і цілей Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21.07.2021 №612 (зі змінами), що опублікована на веб сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk, п. 6.3 Влаштування та утримання клумб або квітників, що розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади, було оголошено закупівлю:
«Придбання, посів та вирощування розсади однорічних квітів, підготовка ґрунту та висаджування квітів на клумби, висаджування зелених насаджень і догляд за ними, збір насіння квітів» (за номером UA-2022-04-12-000707-b), в межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошено закупівлю.
2. Підставою проведення переговорної процедури закупівлі є те, що електронною системою було визнано дві аналогічних закупівлі, з однаковою очікуваною вартістю як такі, що не відбулись через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
3. Рішенням виконавчого комітету Хмільницької міської ради Вінницької області від 06.07.2021 р. №355 (опубліковано на веб сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk) Про закріплення квітника та газону по проспекту Свободи за комунальним закладом «Будинок культури» було обумовлено передачі комунальному закладу «Будинку культури» площ квітників та газону, здійснювати належний догляд за ними. Замовник має право коригувати об’єм в межах обсягу договірної ціни, а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до п. 3 частини 5 ст. 41 Закону.