• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Придбання, посів та вирощування розсади однорічних квітів, підготовка ґрунту та висаджування квітів на клумби, висаджування зелених насаджень і догляд за ними, збір насіння квітів»

Завершена

1 325 589.00 UAH з ПДВ
Номер: c9eb0b6d95874dda8fb2fe2695d531f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 29.08.2022 14:25 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2022 №44-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.08.2022 №44-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9.UA-2022-04-12-000707-b 12.04.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів за номерами UA-2022-03-09-001078-a, UA-2022-03-03-001377-a, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 03 та 09 березня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, рішення уповноваженої особи від 12 квітня 2022 року, договір від 27 квітня 2022 року №27-04-2022 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27 квітня 2022 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до Договору від 09 травня 2022 року №1, від 05 липня 2022 року №2 та пояснення від 07 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 12.09.2022 16:42 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2022 16:42

Запити/Пояснення