• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Чищення доріг та громадських місць смт. Вороніж

Завершена

245 234.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 226.17 UAH
Номер: a03f3db4a7824adcb8c46a4bb20db1ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-24-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 01.06.2022 11:28 - 24.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.05.2022 №3-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 31.05.2022 №3-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-04-06-001717-c 06.04.2022 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, jbocharovar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2 та 14 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Благоустрій-2019» установлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.04.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2022, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Благоустрій-2019» (далі - КП «Благоустрій-2019»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.04.2022, повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2022, договір від 17.05.2022 №0517-1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону у додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону» установив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 частини першої статті 17 Закону шляхом надання учасниками процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції довідок у довільній формі. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 додатку 2 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановив вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції довідки довільної форми, сканкопії не менше одного аналогічного договору за предметом закупівлі та документів, що підтверджують його виконання. Однак учасником торгів КП «Благоустрій-2019», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції не надано сканкопії аналогічного договору, зазначеного у відповідній довідці, та документів, що підтверджують його виконання, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовника . Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1.3 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція КП «Благоустрій-2019» містить накладений електронний підпис Лисогуба Сергія Васильовича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Лисогуба Сергія Васильовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1.3 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Благоустрій-2019» через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 17.05.2022 №0517-1.
Період усунення порушень: 08.06.2022 13:44 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2022 13:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ» Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 у тендерній документації зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником у тендерній документації в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – зазначено в електронній формі оголошення закупівлі.» Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 «У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності Учасника просить надати довідки у довільній формі, натомість документального підтвердження поданої інформації не вимагає, а зазначає про власний пошук підтвердження даної відповідності у відкритих даних згідно законодавства України. Відповідно до виявленої(их) органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовником порушено розгляд питання про припинення дії договору, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 15.06.2022 23:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 05.07.2022 09:14