-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) (Aqua pro injectioni; Amoxicillin + Clavulanic acid; Acetylsalicylic acid; Acetylsalicylic acid; Aciclovir; Allopurinol; Amikacin; Amikacin; Amiodarone; Amitriptyline; Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor; Atracurium; Atropine; Benzyl benzoate; Bisoprolol; Budesonide; Bupivacaine; Captopril; Carbamazepine; Carvedilol; Cefepime; Cefixime; Ceftriaxone; Chlorhexidine; Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Clopidogrel; Cyanocobalamin; Dexamethasone; Diatrizoic acid; Diazepam; Diclofenac; Digoxin; Dopamine; Doxycycline; Drotaverine; Electrolytes; Electrolytes; Enoxaparin; Enoxaparin; Epinephrine; Erythropoietin; Erythropoietin; Fentanyl; Ferrous sulfate; Fluoxetine; Furosemide; Glucose; Glucose; Glucose; Glyceryl trinitrate; Heparin; Hydrochlorothiazide; Hydrocortisone; Ibuprofen; Ibuprofen; Insulin (human); Ketamine; Levofloxacin; Levofloxacin; Lidocaine; Loperamide; Loratadine; Loratadine; Magnesium sulfate; Mannitol; Meropenem; Metamizole sodium; Metoprolol; Metronidazole; Morphine; Moxifloxacin; Multienzymes (lipase, protease etc.); Multienzymes (lipase, protease etc.); Ofloxacin; Ofloxacin; Omeprazole; Omeprazole; Paracetamol; Paracetamol; Paracetamol; Phenylephrine; Piperacillin and enzyme inhibitor; Potassium chloride; Prednisolone; Propofol; Risperidone; Senna glycosides; Sevoflurane; Simvastatin; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Spironolactone; Sulfasalazine; Suxamethonium; Theophylline; Thiopental; Tranexamic acid; Vancomycin; Verapamil)
Завершена
5 040 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 201.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 201.85 UAH
Номер:
efce5565ff784c2f9588c86f2f23c895
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-01-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.07.2022 11:00 - 23.07.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2022-04-01-003243-b 01.04.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Фармація» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрофармація», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2022 №22, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2022, тендерні пропозиції комунального підприємства «Фармація» (далі – КП «Фармація») та товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпрофармація» (далі – ТОВ «Дніпрофармація»), протокол Уповноваженої особи від 06.06.2022
№ 06/06, повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2022, договір від 22.06.2022 № 34, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.07.2022.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції документи:
інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (в т.ч. про наявність приміщення для зберігання предмету закупівлі із зазначенням його площі, адреси та умов зберігання) (п.п.5.2.1);
інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору (п.п. 5.2.2);
інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом 33600000-6 Фармацевтична продукція (п.п. 5.2.3).
В складі тендерної пропозиції учасника КП «Фармація» відсутні документи які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору, довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, на виконання вимог підпунктів 6.1 та 6.2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які необхідно надати на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
КП «Фармація» у складі тендерної пропозиції не надав інформацію та документи які підтверджують технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: інформацію в виді таблиці відповідно Додатку 1 до тендерної документації; гарантійний лист про те що лікарські засоби, які пропонуються, внесені до Державного реєстру лікарських засобів, гарантійний лист про те що сертифікати якості, Інструкції для медичного застосування лікарського засобу будуть надані під час постачання; лист у довільний формі в якому зазначити, що залишковий термін придатності лікарських препаратів на момент їх постачання буде складати не менше 70% загального терміну придатності, заявленого виробником, в іншому випадку (з меншим терміном придатності) – за погодженням з Замовником; лист, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, чим не дотримано вимоги підпунктів 6.1 та 6.2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Водночас, КП «Фармація» у складі тендерної пропозиції надав інформаційного листа, про те що не має можливості одержати гарантійні листи від виробників чи їх уповноважених представників, а також отримати необхідні довідки (в електронному вигляді чи оригінали), які видаються іншими уповноваженими на це установами.
Отже Замовник на порушення вимог підпункту 5.2 пункту 5, підпунктів 6.1 та 6.2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію КП «Фармація» як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, та як наслідок неправомірно допустив до аукціону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону замовник відміняє тендер, якщо до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
22.07.2022 16:24 - 06.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2022 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником було усунуто порушення, шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 27.07.2022 р. про розірвання (припинення ) дії Договору №34 від 22.05.2022 р.
Дата публікації звіту:
28.07.2022 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- corruptionCancelled: Відсутній механізм
Опис:
Замовник 28.07.2022 оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, відповідно до якої Замовник оприлюднив додаткову угоду від 27.07.2022 № 1 до договору від 22.06.2022 № 34 про розірвання договору від 22.06.2022 № 34 на суму 4 695 657,28 гривень.
Дата публікації:
24.11.2022 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
72705ec5ff8b4fe1a61c37645b7f3df6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2022 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) (Aqua pro injectioni; Amoxicillin + Clavulanic acid; Acetylsalicylic acid; Acetylsalicylic acid; Aciclovir; Allopurinol; Amikacin; Amikacin; Amiodarone; Amitriptyline; Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor; Atracurium; Atropine; Benzyl benzoate; Bisoprolol; Budesonide; Bupivacaine; Captopril; Carbamazepine; Carvedilol; Cefepime; Cefixime; Ceftriaxone; Chlorhexidine; Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Clopidogrel; Cyanocobalamin; Dexamethasone; Diatrizoic acid; Diazepam; Diclofenac; Digoxin; Dopamine; Doxycycline; Drotaverine; Electrolytes; Electrolytes; Enoxaparin; Enoxaparin; Epinephrine; Erythropoietin; Erythropoietin; Fentanyl; Ferrous sulfate; Fluoxetine; Furosemide; Glucose; Glucose; Glucose; Glyceryl trinitrate; Heparin; Hydrochlorothiazide; Hydrocortisone; Ibuprofen; Ibuprofen; Insulin (human); Ketamine; Levofloxacin; Levofloxacin; Lidocaine; Loperamide; Loratadine; Loratadine; Magnesium sulfate; Mannitol; Meropenem; Metamizole sodium; Metoprolol; Metronidazole; Morphine; Moxifloxacin; Multienzymes (lipase, protease etc.); Multienzymes (lipase, protease etc.); Ofloxacin; Ofloxacin; Omeprazole; Omeprazole; Paracetamol; Paracetamol; Paracetamol; Phenylephrine; Piperacillin and enzyme inhibitor; Potassium chloride; Prednisolone; Propofol; Risperidone; Senna glycosides; Sevoflurane; Simvastatin; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Spironolactone; Sulfasalazine; Suxamethonium; Theophylline; Thiopental; Tranexamic acid; Vancomycin; Verapamil) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-01-003243-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ac3c4b0df57f46e892f2343efe99e963
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2022-04-01-003243-b
Дата опублікування:
12.07.2022 19:48
Опис:
На Ваш запит стосовно надання пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2022-04-01-003243-b ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) (Aqua pro injectioni; Amoxicillin + Clavulanic acid; Acetylsalicylic acid; Acetylsalicylic acid; Aciclovir; Allopurinol; Amikacin; Amikacin; Amiodarone; Amitriptyline; Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor; Atracurium; Atropine; Benzyl benzoate; Bisoprolol; Budesonide; Bupivacaine; Captopril; Carbamazepine; Carvedilol; Cefepime; Cefixime; Ceftriaxone; Chlorhexidine; Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Clopidogrel; Cyanocobalamin; Dexamethasone; Diatrizoic acid; Diazepam; Diclofenac; Digoxin; Dopamine; Doxycycline; Drotaverine; Electrolytes; Electrolytes; Enoxaparin; Enoxaparin; Epinephrine; Erythropoietin; Erythropoietin; Fentanyl; Ferrous sulfate; Fluoxetine; Furosemide; Glucose; Glucose; Glucose; Glyceryl trinitrate; Heparin; Hydrochlorothiazide; Hydrocortisone; Ibuprofen; Ibuprofen; Insulin (human); Ketamine; Levofloxacin; Levofloxacin; Lidocaine; Loperamide; Loratadine; Loratadine; Magnesium sulfate; Mannitol; Meropenem; Metamizole sodium; Metoprolol; Metronidazole; Morphine; Moxifloxacin; Multienzymes (lipase, protease etc.); Multienzymes (lipase, protease etc.); Ofloxacin; Ofloxacin; Omeprazole; Omeprazole; Paracetamol; Paracetamol; Paracetamol; Phenylephrine; Piperacillin and enzyme inhibitor; Potassium chloride; Prednisolone; Propofol; Risperidone; Senna glycosides; Sevoflurane; Simvastatin; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Spironolactone; Sulfasalazine; Suxamethonium; Theophylline; Thiopental; Tranexamic acid; Vancomycin; Verapamil) (далі – Закупівля) повідомляємо наступне.
Для забезпечення потреб КНП КМР «Міська лікарня №7» (далі - Замовник) лікарськими засобами для надання медичної допомоги пацієнтам закладу було здійснено вказану процедуру закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
При обґрунтуванні розміру очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником було враховано інформацію з реєстру оптово - відпускних цін на лікарські засоби, задекларовані відповідно до Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» від 2 липня 2014 р. № 240 зі змінами.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680
від 13.04.2016.
З метою прозорості та ефективного і раціонального використання коштів Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик, предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості щодо закупівлі на офіційному веб-сайті Кам'янської міської ради (kam.gov.ua) за посиланням: https://kam.gov.ua/ua/osxfile/pg/191119823350446_p38_56o/.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану та визначено джерелом фінансування кошти отриманих за договорами про медичне обслуговування населення від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Отже, слід зазначити, що Замовник може на власний розсуд приймати рішення щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).