-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Моноблок 23.8" Full HD (1920x1080) IPS, Intel Pentium Gold G6400, H410, 8 ГБ, SSD 240 ГБ, Wi-Fi 802.11ac + BT 4.0
Завершена
346 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 468.60 UAH
мін. крок: 1% або 3 468.60 UAH
Номер:
3e07dbff08124d6c973e2bab8f8ec9c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 15:42 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 №256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2022-04-01-001610-c 01.04.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Рахівська районна лікарня» (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішення уповноваженої особи від 01.04.2022, тендерну пропозицію ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.04.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2022 та договір про закупівлю від 04.05.2022 № 194 (далі-Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.12.2022 року.
За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 30213300-8 «Настільні комп’ютери»
Крім того, за наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, додатком 5 до тендерної документації встановлена вимога надання листа-згода на обробку персональних даних. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» надано Протокол №1 від 08.07.2016 року Загальних зборів учасників товариства ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», який містить персональні дані Чиповецької Ірини Леонідівни та Мороко Андрія Леонідовича. Однак згоди на збір та обробку персональних даних від вищезазначених осіб у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» відсутня.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, допустив до оцінки, а також визначив переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
09.12.2022 21:22 - 24.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2022 21:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником не було порушено вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки всі документи сформовані відповідно до Закону, а також пропозиція учасника є найбільш економічно вигідною для замовника та відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону
Дата публікації звіту:
16.12.2022 22:56
Запити/Пояснення
Номер:
53823d761a6149afb5fc513e28dfedbd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2022 09:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Комунального некомерційного підприємства «Рахівська районна лікарня» Рахівської міської ради Закарпатської області
Симулику Володимиру Корнелійовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі
Комунального некомерційного підприємства «Рахівська районна лікарня» Рахівської міської ради Закарпатської області (ДК 021:2015:30210000-4: Моноблок 23.8" Full HD (1920x1080) IPS, Intel Pentium Gold G6400, H410, 8 ГБ, SSD 240 ГБ, Wi-Fi 802.11ac + BT 4.0), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-04-01-001610-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО