• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021-2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (МультиПульс Хо (в комплекті), (код НК 024:2019 12379 Літотриптор)

Джерело фінансування - Місцевий бюджет

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 76bcd6990b894de78bf37a7f9b3b198b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.08.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 16.08.2022 10:41 - 07.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.08.2022 № 41-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.08.2022 № 41-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2022-03-31-002849-b, 31.03.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 2 пункту 3 частини другої 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури); дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури); дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) від 31.03.2022; протокол від 31.03.2022 б/н; договір від 06.04.2022 № 69, укладений між замовником та ТОВ «МЕД ЕКСІМ» на суму 2400000,00 грн (з ПДВ). Моніторингом питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, встановлено що замовником визначено підставу застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини 40 Закону у розділі «обґрунтування застосування переговорної процедури» вказано: «У зв’язку із широкомасштабним вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації у Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» виникла нагальна потреба здійснити закупівлю за предметом закупівлі за ДК:021-2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (МультиПульс Хо (в комплекті), код НК 024:2019 12379 Літотриптор, на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Указами Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» на території України введено воєнний та надзвичайний стани. Враховуючи те, що ситуація із введенням воєнного і надзвичайного станів на території України визначена в Україні як надзвичайна ситуація, у Замовника є нагальна потреба у закупівлі, а саме у Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» виникла гостра потреба у забезпеченні можливості хірургічного втручання для пацієнтів ендокринологічного відділення Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» шляхом закупівлі необхідного для виконання своїх статутних функцій обладнання. Слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі – ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами). Враховуючи це, згідно офіційного Листа ТПП України щодо засвідчення форс-мажору № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб за договором, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Таким чином, у зв’язку з тим, що в країні введено воєнний і надзвичайний стан, проведення процедури відкритих торгів розпочати неможливо, оскільки процедура відкритих торгів триває в часі орієнтовано 30 днів. Враховуючи вищенаведене та з урахуванням фактичних обставин, які склались і які прямо зачіпають права й інтереси суспільства, держави, особистості, Указів Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», було визнано як виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону шляхом застосування переговорної процедури закупівлі». Оскільки предмет переговорної процедури закупівлі за № UA-2022-03-31-002849-b жодним чином не пов’язаний з негайною ліквідацією наслідків широкомасштабного вторгнення в Україну збройних сил російської федерації, то замовним обрано переговорну процедуру закупівлі без належного на те обґрунтування на порушення абзацу 2 пункту 3 частини другої 40 Закону, в частині застосування переговорної процедури закупівлі. Так, абзацом 2 пункту 3 частини другої 40 Закону визначено, що «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо: у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера». Також органом державного фінансового надано запит замовнику від 16.08.2022. Відповідь замовника оприлюднена в електронній системі закупівель не свідчить про відсутність порушень по даному питанню.
Період усунення порушень: 22.08.2022 18:48 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2022 18:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для недопущення порушень законодавства КП «2-а МКЛ ПМР» вжило термінових заходів, Уповноважена особа із питань публічних закупівель, нашого підприємства направлена на проходження навчання підвищення кваліфікації, аби у майбутньому упередити порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Також до Уповноваженої особи підприємства, наказом керівника, було застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді догани.
Дата публікації звіту: 27.08.2022 20:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Відсутній механізм
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 07.10.2022 14:30

Запити/Пояснення