• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Набір глобулінів для діагностики сказу в реакції імунофлюоресценції.. ДК 021-2015 33690000-3 - Лікарські засоби різні

для використання у ветеринарній медицині

Завершена

1 234 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 171.00 UAH
Номер: 926cf2ef5cb84e339e4aa61b9acc3dfc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.08.2022 13:12 - 01.09.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.08.2022 № 167 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-03-31-000617-a 31.03.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2022 № 32, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.04.2022 та відповідь Замовника від 07.04.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕКСПРЕС» (далі – ТОВ «ВЕТЕКСПРЕС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БІОТЕСТЛАБ» (далі – ТОВ «ТД БІОТЕСТЛАБ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 02.06.2022 № 103, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2022, договір про закупівлю товару від 20.06.2022 № 2062022/2, додатковий договір до договору від 18.07.2021 № 1, пояснення Замовника, надані 16.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 26.08.2022 11:39 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2022 11:39

Запити/Пояснення