-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів)
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Завершена
9 945 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 725.00 UAH
Номер:
15c06e067d47410c87e694bc2cb07739
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.07.2022 11:04 - 23.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2022-03-30-000809-c 30.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» та ТОВ «ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.03.2022 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі – ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ» (далі – ТОВ «ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 11.05.2022, договір про надання послуг харчування від 23.05.2022 № 96, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 07.06.2022 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.07.2022.
Період усунення порушень:
20.07.2022 19:40 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2022 19:40
Запити/Пояснення
Номер:
bf32e92dff9544a2b457e446019c513a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2022 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-30-000809-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a1ed96180e7402b85adae94f87cf883
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.07.2022 14:12
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний протипухлинний центр" Хмельницької обласної ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний протипухлинний центр" Хмельницької обласної ради (надалі – Заклад ОЗ або Заклад охорони здоров’я) 30 березня 2022 для забезпечення харчування пацієнтів нашої установи, було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2022-03-30-000809-c, предмет - код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів).
Щодо того яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено у відповідності до фактичної потреби та технічного завдання, що оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі», що було сформоване на основі середньої річної кількості пацієнтів нашої лікарні та вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Зазначаємо, що чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на це, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), згідно яких (принципів) закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів визначено шляхом проведення моніторингу цін на вказаний вид послуг. На основі проведених розрахунків у вартість одного ліжко-дня було закладено приблизно 90 грн. на одного пацієнта на день. Сумарна кількість пацієнтів на основі підрахунків попереднього року склала 110 500. Очікувана вартість предмета закупівлі таким чином склала 9 945 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника, посилання http://hood.net.ua/departments/priymalne/
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду повідомляємо наступне. Інформація щодо зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710. Натоміть, дана постанова стосується лише конкретно визначеного кола замовників, однак наш Заклад ОЗ до нього не входить.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відтак, у нашого Закладу Охорони Здоров’я відсутній обов’язок щодо розміщення вищевказаної інформації на власному веб-сайті
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.