• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Догляд за газонами, квітниками – посів трави, квітів; садіння дерев-саджанців; викошування трави

Завершена

2 252 873.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 264.37 UAH
Номер: 398bb7ea98d845f18f615f5ab4e7a071
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 23.05.2022 14:56 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2022 №2-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 №2-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-03-28-004306-b 28.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2 та 14 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2022 (протокол № б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.04.2022, тендерну пропозицію комунального підприємства «Шостка-Зеленбуд» (далі – КП «Шостка-Зеленбуд»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.04.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2022, договір від 02.05.2022 № 11. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону у додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону» установив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 частини першої статті 17 Закону шляхом надання учасниками процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції довідок у довільній формі. Моніторингом установлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема, листа-згоди з істотними умовами договору та проектом договору (додаток 6 до тендерної документації). При цьому, у складі тендерної пропозиції КП «Шостка-Зеленбуд» надано згоду з умовами проекту договору про закупівлю від 06.04.2022 № 01-33/253, та не надано проект договору (додаток 6 до тендерної документації), що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Також, за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція КП «Шостка-Зеленбуд» містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) Мирошніченко Ганни Василівни, яка не є уповноваженою посадовою особою учасника на підписання тендерної пропозиції (відповідно до розпорядження голови Шосткинської міської ради «Про покладання обов’язків» від 25.11.2016 № 191к, копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 06.01.2022, що містяться у складі тендерної пропозиції, уповноваженою посадовою особою учасника на підписання тендерної пропозиції є Тупік Сергій Миколайович), що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, яким зокрема, визначено, що під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), у випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Шостка-Зеленбуд» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та визначив його переможцем торгів. Крім того, моніторингом установлено, що Замовник у додатку 3 до тендерної документації встановив, що для підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник повинен надати документ, виданий відповідним органом, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Згідно відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, сформованої в електронній системі закупівель 21.04.2022 у переможця процедури закупівлі КП «Шостка-Зеленбуд» наявна заборгованість. При цьому, переможець торгів КП «Шостка-Зеленбуд» не надав документів про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом, що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Шостка-Зеленбуд» через не надання ним, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстави, установленої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону у спосіб, зазначений у тендерній документації та уклав з ним договір від 02.05.2022 № 11.
Період усунення порушень: 08.06.2022 13:35 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2022 13:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ» Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 у тендерній документації зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником у тендерній документації в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – зазначено в електронній формі оголошення закупівлі.» Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 «У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності Учасника просить надати довідки у довільній формі, натомість документального підтвердження поданої інформації не вимагає, а зазначає про власний пошук підтвердження даної відповідності у відкритих даних згідно законодавства України. Відповідно до Закону Замовник перевіряє інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, встановленим статтею 17, у відкритих єдиних державних реєстрах. Під час воєнного стану в Україні дані реєстри тимчасово не працюють. Відповідно до виявленої(их) органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовником порушено розгляд питання про припинення дії договору, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 15.06.2022 23:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 05.07.2022 09:25