• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

м'ясо (вирізка свинна охолоджена, вирізка яловича охолоджена, філе куряче)

Завершена

516 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
Номер: 38f3e8125b3e4508bed0c115e0d6ec3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.11.2022 13:54 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2022 № 60 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.11.2022 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-03-23-001095-a 23.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог п.1, п.3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході моніторингу Замовник розірвав договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) від 16.05.2022 №10 згідно додаткової угоди №3 від 30.11.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-03-23-000689-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи №14 від 23.03.2022 (далі – Тендерна документація), тендерну пропозицію переможця ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.04.2022 №14, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) від 16.05.2022 №10, додаткові угоди №1 від 15.08.2022 та №2 від 04.10.2022, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 25.11.2022, 28.11.2022, 30.11.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до п. 5.1 розділу 3 Тендерної документації, та Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники торгів в складі тендерної пропозиції надають, зокрема, довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (постачання продуктів харчування до закладів дошкільної освіти) з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів (не менше двох) за останніх два роки за формою таблиці (п.3.1 Додатку 3 Тендерної документації); копії аналогічних договорів з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору відповідно до п. 3.1. На підтвердження поданих договорів надати оригінал листів-відгуків про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 3.1. Листи – відгуки повинні бути на фірмовому бланку, належно оформлені, (повинні містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), щодо виконання аналогічного договору на поставку предмету закупівлі. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук, відповідно, інформація про якість його виконання. Аналогічним є договір на постачання продуктів харчування до закладів дошкільної освіти. Аналогічний договір повинен мати строк поставки як мінімум протягом 3-х місяців (для підтвердження спроможності Постачальника виконувати умови договору та здійснювати доставку товару згідно графіку, протягом зазначеного періоду). Інформація в довідці повинна відповідати копіям договорів, та листам-відгукам (п.3.2 Додатку 3 Тендерної документації). Так, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 07.04.2022 №1216 (далі - Довідка) з інформацією щодо виконання учасником 4 аналогічних договорів, два з яких містять інформацію за останні два роки, а саме договір №10 від 28.01.2021, укладений з ЗДО №39, та договір №1083 від 06.10.2020, укладений з Управлінням освіти Дубенської міської ради. Однак, строк поставки за договором №1083 від 06.10.2020 з Управлінням освіти Дубенської міської ради, становить менше трьох місяців (06.10.2020 – 31.12.2020), чим не дотримано вимоги п. 3.2 Додатку №3 до Тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна в складі пропозиції не надано копію договору №1083 від 06.10.2020 з Управлінням освіти Дубенської міської ради, що зазначений в Довідці, та листа-відгуку про співпрацю та його фактичне виконання, чим не дотримано вимоги п. 3.2 Додатку №3 до Тендерної документації. Пропозиція учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна не містить будь-яких обґрунтувань (листи, пояснення), які б пояснювали причину не подання учасником в складі пропозиції вказаних документів, визначених Додатком 3 до Тендерної документації. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим п. 5.1 розділу 3 Тендерної документації та п.3.2 Додатку 3 до Тендерної документації. Згідно п.3 розділу 5 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Відповідно частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, встановленим п. 5.1 розділу 3 Тендерної документації та п.3.2 Додатку 3 до Тендерної документації. Як наслідок в порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та визнано переможцем торгів. Згідно з протоколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 13.04.2022 №14 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2022-03-23-001095-a ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна. Згідно з частиною 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також, дана вимога передбачена п. 5.6 розділу 3 Тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до Тендерної документації Замовником передбачено надання переможцем торгів наступних документів: електронна довідка або довідка, або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисних мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеною судимості у встановленому законом порядку. Документ подається шляхом завантаження в електронну систему; інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Документ подається шляхом завантаження в електронну систему (пункт 12 ч.1 ст. 17 Закону, ч.2 ст. 17 Закону); видана ДПС України довідка, яка подається шляхом завантаження в електронну систему або сформована автоматично через електронну систему закупівель довідка (пункт 13 ч.1 ст. 17 Закону). Відповідно до інформації електронної системи закупівель переможцем закупівлі ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна було завантажено Довідку Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України серія ААА №1197334 (файл «УМВС» завантажено 05.05.2022) та Довідку ГУ ДПС у Рівненській області про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 06.05.2022 №14024 (файл «Довідка про відсутність заборгованості» завантажено 07.05.2022), тобто в термін, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 14.04.2022), чим не дотримано вимоги частини 6 статті 17 Закону, п. 5.6 розділу 3 Тендерної документації, Додатку 3 до Тендерної документації. При цьому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна, а укладено з нею договір, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону, в частині ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником 25.11.2022 надано пояснення, що у зв’язку з неможливістю усунення даного порушення, даний договір буде розірвано найближчим часом. В ході моніторингу Замовник розірвав договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) від 16.05.2022 №10 згідно додаткової угоди №3 від 30.11.2022.
Період усунення порушень: 02.12.2022 10:14 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2022 10:14

Запити/Пояснення