-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 98310000-9 – Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни)
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
6a5b333092924034993ebacaee23ea59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-17-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2022 00:00
Період моніторингу:
17.05.2022 16:02 - 08.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2022 № 6-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, та даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 17.05.2022 № 6-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
7. UA-2022-03-21-004011-a, ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради, RISK-2-16;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень законодавства про публічні закупівлі не виявлено.
RISK-2-16 не підтвердився.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 27 » травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, законності та своєчасності прийняття рішень уповноваженою особою.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2022 № 19, повідомлення про намір укласти договір, протокольні рішення уповноваженої особи, тендерні пропозиції учасників.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, законності та своєчасності прийняття рішень уповноваженою особою, розгляду тендерних пропозицій учасників порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
27.05.2022 09:48 - 02.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2022 09:48