• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

58 337 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 500.00 UAH
Номер: 69ad3be6f5ec4b49a540d6e71f167bf1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.12.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 23.12.2022 13:14 - 14.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.12.2022 № 26-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 22.12.2022 № 26-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-03-21-002309-a 21.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою встановлено порушення вимог пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.04.2022 № 623ВС); звернення ТОВ «Сучасні вантажівки» з вимогою щодо усунення порушення від 07.04.2022 номер UA-2022-03-21-002309-a.a1, UA-2022-03-21-002309-a.a2, UA-2022-03-21-002309-a.a3, UA-2022-03-21-002309-a.a4, UA-2022-03-21-002309-a.a5, UA-2022-03-21-002309-a.a6, від 08.04.2022 номер UA-2022-03-21-002309-a.c7, UA-2022-03-21-002309-a.c8, UA-2022-03-21-002309-a.c9, та від 13.04.2022 номер UA-2022-03-21-002309-a.a15, UA-2022-03-21-002309-a.a16, ТОВ «Підйомні механізми» з вимогою щодо усунення порушення від 11.04.2022 номер UA-2022-03-21-002309-a.b10, UA-2022-03-21-002309-a.b11, UA-2022-03-21-002309-a.b12, UA-2022-03-21-002309-a.b13, UA-2022-03-21-002309-a.b14; рішення Замовника від 12.04.2022, від 14.04.2022 та від 15.04.2022; скарга до процедури ТОВ «Підйомні механізми» від 17.05.2022; рішення органу оскарження від 19.05.2022 № 4654, від 26.05.2022 № 1151 та від 02.06.2022 № 4851; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Автолайф Центр», ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», ТОВ «АТЦ «Лівобережний», ТОВ «ЗС Авто Центр», ТОВ «ТД ЗАС», ТОВ «Констракшн Машинері» та ТОВ «Автосервіс на Волинській»; протокол визначення переможця від 17.06.2022 № 1067ВС; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 29.06.2022 № 3202/АТ-22 (далі – Договір № 3202/АТ-22), додаткову угоду до Договору № 3202/АТ-22 від 22.12.2022 № 1 (Лот № 1); договір про надання послуг від 06.07.2022 № 3218/АТ-22 (далі – Договір № 3218/АТ-22), додаткові угоди до Договору № 3218/АТ-22 від 27.07.2022 № 1 та від 26.12.2022 № 2 (Лот № 3); договір про надання послуг від 06.07.2022 № 3219/АТ-22 (далі – Договір № 3219/АТ-22), додаткову угоду до Договору № 3219/АТ-22 від 26.12.2022 № 1 (Лот № 8); договір про надання послуг від 06.07.2022 № 3212/АТ-22 (далі – Договір № 3212/АТ-22), додаткову угоду до Договору № 3212/АТ-22 від 26.12.2022 № 1 (Лот № 9); договір про надання послуг від 07.07.2022 № 3224/АТ-22 (далі – Договір № 3224/АТ-22), додаткову угоду до Договору № 3224/АТ-22 від 22.12.2022 № 1 (Лот № 10); договір про надання послуг від 07.07.2022 № 3225/АТ-22 (далі – Договір № 3225/АТ-22), додаткову угоду до Договору № 3225/АТ-22 від 26.12.2022 № 1 (Лот № 11). За результатами моніторингу питання повноти оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що очікувана вартість закупівлі послуг перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро та згідно вимог частини третьої статті 10 Закону обов’язково додатково оприлюднюється в електронній системі закупівель англійською мовою. Відповідно до вимог пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.07. 2020 за № 610/34893) (далі – Порядок №1082) Замовник має обов’язок додатково оприлюднити інформацію (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону, англійською мовою одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Крім того, на виконання вимог пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Проте, Замовником 21 березня 2022 року в електронній системі закупівель Prozorro в оголошенні про проведення відкритих торгів, не оприлюднено інформацію про закупівлю англійською мовою, зокрема місце поставки товарів та умови оплати. Таким чином, Замовником оприлюднено на сайті Prozorro, оголошення, яке не містить перекладу англійською мовою інформації щодо місця поставки товарів та умов оплати, чим порушено вимоги пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082.
Період усунення порушень: 18.01.2023 22:31 - 02.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.01.2023 22:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник не погоджується з Висновком та з виявленими порушеннями у зв’язку з відсутністю таких порушень, а також зобов’язанням Замовнику здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Замовник звертає увагу, що він постійно здійснює свою діяльність, зокрема в частині підвищення кваліфікації, вдосконалення та розвитку своїх працівників, у т.ч. в галузі публічних закупівель. Замовник вважає Висновок необґрунтованим, викладені доводи помилковими, зробленими без всебічного дослідження наявних ресурсів. Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку.
Дата публікації: 23.01.2023 16:50
Дата відкриття провадження: 05.04.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/9111/23