-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул. Конякіна, 14 в м. Луцьку Волинської області
Завершена
2 502 070.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 510.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 510.35 UAH
Номер:
62af322c411a4a7d8d98303655cfb9eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 09:43 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.07.2022 № 18-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.07.2022 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-03-17-001510-c від 17.03.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункту 3 частини другої статті 33 Закону та пункту 3 частини першої статті 19 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення Замовником інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління капітального будівництва Луцької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи Замовника від 17.03.2022 №3 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненням від 25.03.2022 та роз’яснення Замовника на звернення від 28.03.2022, тендерну пропозицію переможця товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД», повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2022, договір про закупівлю від 27.04.2022 №05.
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерну документацію тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Сметани Ірини Олександрівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до вимог статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, яке оприлюднюється відповідно до статті 19 Закону.
Так, Замовник зобов’язаний обов’язково зазначити в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель інформацію щодо місця виконання робіт.
Проте, Замовником в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір та звіті про результати проведення закупівлі не зазначено місце виконання робіт, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункту 3 частини другої статті 33 Закону та пункту 3 частини першої статті 19 Закону.
Період усунення порушень:
04.08.2022 09:53 - 19.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2022 09:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПОЯСНЕННЯ по закупівлі «Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул. Конякіна, 14 в м. Луцьку Волинської області» (в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-17-001510-с)
Через електронну систему закупівель 04.08.2022 Замовника повідомлено про закінчення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул. Конякіна, 14 в м. Луцьку Волинської області» (в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-17-001510-с) Державною аудиторською службою України (Західний офіс Держаудитслужби). За результатами моніторингу даної процедури закупівлі вказано на порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір та звіті про результати проведення закупівлі не зазначено місце виконання робіт. Згідно Інструкції зі створення закупівлі «Відкриті торги» (із внесеними змінами) по роботі на електронному майданчику в системі PROZORRO при заповненні електронних полів по інформації позицій закупівлі – «місце поставки» було обрано одну із запропонованих позицій - тип адреси - «Відповідно до документації», також в самій назві предмета закупівлі зазначено місто, вулиця та номер будівлі, де має бути проведено відповідні роботи. Щодо кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи, яким накладено електронний підпис на завантажені відповідні документи в електронній системі, то на даний момент цей особистий ключ кваліфікованого електронного підпису (тип носія особистого ключа – «захищений») уповноваженої особи приведено у відповідність до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Для недопущення встановлених порушень у подальшому при проведенні нових тендерних процедур зобов’язуємося враховувати вказану інформацію та дотримуватись норм чинного законодавства. Уповноважена особа Сметана Ірина (0332) 727 557
Дата публікації звіту:
09.08.2022 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
6ac8197824494515be91f59ec5ba0dac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2022 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул. Конякіна, 14 в м. Луцьку Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-17-001510-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7bebc78fd15e4727a23b6cf44716c2da
Назва:
Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул.Конякіна,14 в м.Луцьку Волинської області
Дата опублікування:
21.07.2022 10:51
Опис:
Про надання пояснень у межах моніторингу процедури публічної закупівлі
«Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул.Конякіна,14 в м.Луцьку Волинської області» (в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-17-001510-с)
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 19.07.2022, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради повідомляє наступне:
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Управлінням капітального будівництва Луцької міської ради здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщення клубу "Сучасник" на вул.Конякіна,14 в м.Луцьку Волинської області» на офіційному веб-сайті Луцької міської ради шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі Prozorro.
Додаток до протоколу уповноваженої особи додається.
Посилання на веб-сайт:
https://www.lutskrada.gov.ua/pages/upravlinnia-kapitalnoho-budivnytstva_obhruntuvannia
Уповноважена особа Олена Ільчук