-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дороги по вул.Бічна Промислова в м.Червоноград Львівської області
Завершена
1 409 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 090.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 090.00 UAH
Номер:
77fa11081a8a4b7089d87c1491dda5c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2022 00:00
Період моніторингу:
13.06.2022 15:25 - 07.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2022 № 184
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2022 №184.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-15-000852-b, 15.03.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11, 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та включення до тендерної документації умов, що суперечать нормам частини шостої статті 33 та частини четвертої 41 Закону.
Також, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень вимог пунктів 11, 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та включення до тендерної документації умов, що суперечать нормам частини шостої статті 33 та частини четвертої 41 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-03-15-000804-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання уповноваженої особи № 3 від 07.04.2022, тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону, договір про надання послуг №91 від 26.04.2022.
У відповідності до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника (пункт 2.3 розділу I) не вказано електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника (частина 1 розділу III) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
У відповідності до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, а саме – строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 4 розділу III) зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, моніторингом встановлено також, що відповідно до приміток Додатку №9 до тендерної документації («ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ») зазначено, що зазначені вище істотні (основні) умови договору не є остаточними і вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, за нормою частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Крім того, відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та вимогам частини четвертої статті 41 Закону.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби надано Замовнику запит про надання пояснень шляхом його опублікування в електронній системі закупівель 13.06.2022.
Проте Замовником протягом трьох робочих днів (до: 2022-06-17 00:00:00) пояснення (інформація та/або документи) та станом на час завершення моніторингу (23.06.2022) в електронній системі закупівель не опубліковано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
23.06.2022 14:24 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2022 14:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з відсутністю потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг Уповноваженою особою відповідно до протоколу № 3 відмінено закупівлю згідно ч 1 ст 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
28.06.2022 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
af7318354ec44161a061a02fd092f251
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2022 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-15-000852-b, яка проводилась Комунальним підприємством «Комунальник» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.