-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Овочі
Завершена
1 134 415.00
UAH без ПДВ
Номер:
0731cfc6545c47f1a402d1df32775ce7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-18-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
18.07.2022 15:37 - 09.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2022 № 206
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2022 № 206.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-14-000647-c, 14.03.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 05 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-03-14-000203-b); оприлюднену інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; по Лотах 1 та 2: протоколи розкриття тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; по Лоту 1: договір від 28.03.2022 №14/22; по Лоту 2: договір 28.03.2022 №15/22 та додаткову угоду від 19.07.2022 №1 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Проведеним моніторингом встановлено, що в опублікованому повідомлені про намір укласти договір (за Лотами 1 та 2) умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, що відповідає пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
За нормою пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Одночасно, згідно з вимогою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в повідомлені про намір укласти договір Замовником здійснено посилання на процедури відкритих торгів (UA-2022-02-01-013462-b та UA-2022-02-18-000282-a), які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Водночас, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не надано (не опубліковано).
В опублікованому під час моніторингу поясненні Замовник зазначив, що в пункті 14 опублікованого Замовником повідомлення про намір укласти договір вказана причина застосування переговорної процедури. Однак, пояснення щодо не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Замовником не надано.
Слід зазначити, що відповідно до норми пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури окрім обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (а не лише посилання на такі документи).
Відповідно до частини другої статті 10 Закону звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до статті 19 цього Закону
Згідно з частиною другою статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся, а відповідно до пункту 11 частини першої цієї ж статті Закону – у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення тендеру/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю.
Отже, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, разом з повідомленням про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за ID: UA-2022-03-14-000647-c Замовником не оприлюднено відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених у пункті 1 частини другої статті 40 Закону.
За нормою пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником за результатами переговорної процедури закупівлі за Лотом 2 укладено з ТОВ «МКП-Трейд» договір про постачання продукції від 28.03.2022 №15/22 (далі – Договір №15/22) на суму 780 715,00 грн без ПДВ.
Водночас, додатковою угодою №1, яку укладено 19.07.2022, внесено зміни до Договору №15/22 в частині збільшення ціни за одиницю товару, зокрема, вартість капусти білокачанної свіжої з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (збільшено на 9,7%), цибулі – з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (на 9,7%), моркви – з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (на 9,7%), буряка – з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (на 9,7%).
В опублікованому під час моніторингу поясненні на запит органу державного фінансового контролю Замовник зазначив, що фактичне коливання ціни (зростання) товару на ринку, що є предметом Договору №15/22, було підтверджено листом-зверненням від 11.07.2022 постачальника - ТОВ «МКП-Трейд» у зв’язку зі значним коливання цін на ринку та листом Головного управління статистики у Львівській області про середні ціни на окремі продукти харчування на споживчому ринку Львівської області. До моніторингу також надано копії згаданих листів.
Так, у листі Головного управління статистики у Львівській області від 08.07.2022 №13-07/797/10-22 наведено середні ціни на окремі продукти харчування на споживчому ринку Львівської області у травні 2022 року, зокрема, капусти білокачанної (свіжої) – 32,13 грн за кг, цибулі ріпчастої (свіжої) – 18,59 грн за кг, моркви (свіжої) – 21,43 грн за кг, буряка (столового свіжого) – 24,08 грн за кг.
Однак, вказаний лист Головного управління статистики у Львівській області від 08.07.2022 не містить інформації щодо коливання ринкових цін (діапазону цін у періоді тощо) за одиницю товару, що є предметом Договору №15/22, в період між датами початку дії укладеного договору (28.03.2022) та дії додаткової угоди №1 (з 19.07.2022), оскільки містить інформацію лише про середні ціни у одному місяці, а саме у травні 2022 року, що передує даті укладення додаткової угоди №1 (19.07.2022).
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо середніх споживчих цін на товари (послуги) по Львівській області у 2022 році за даними сайту Головного управління статистики у Львівській області (джерело інформації: https://ukrstat.gov.ua/) встановлено, що у період з квітня по червень 2022 року спостерігається тенденція щодо збільшення ціни на товар, який є предметом Договору №15/22, а саме: ціна на капусту білокачанну з 21,05 грн за кг (у квітні) зросла до 40,62 грн за кг (у червні), на цибулю ріпчасту з 17,44 грн за кг (у квітні) зросла до 24,65 грн за кг (у червні), на буряк з 20,19 грн за кг (у квітні) зросла до 32,93 грн за кг (у червні) та на моркву з 19,18 грн за кг (у квітні) зросла до 27,98 грн за кг (у червні).
Таким чином, у період між укладанням Договору №15/22 та додаткової угоди №1 до нього відбулося коливання (збільшення) ціни товару, що є предметом договору, на ринку більш, ніж на 10 відсотків.
Період усунення порушень:
05.08.2022 10:37 - 20.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2022 10:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є двічі не відбулися відкриті торги, відповідно до пп.1 п.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було прийняте рішення про застосування переговорної процедури. У повідомленні укласти договір Замовником була розміщена інформація, а саме ідентифікатори закупівлі за якими можна переглянути детально всю інформацію та звіт про проведення закупівлі яка не відбулась. Посилання на експертні нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є звіт, який знаходиться у відкритому доступі та формується на офіційному сайті закупівель. Через це Замовником не було долучено до Повідомлення про намір укласти договір сформований звіт. Надалі Замовник долучатиме всі звіти та інші документи процедур закупівлі які не відбулись при застосуванні переговорної процедури.
Фактичне коливання цін на ринку у Львівській області було розраховано калькуляційним методом відповідно до даних які розміщені на сайті Головного управління статистики у Львівській області.( https://www.lv.ukrstat.gov.ua)
На момент укладення договору Одиниця
виміру Ціна Станом на червень місяць Одиниця виміру Ціна
Капуста білокачанна свіжа
Цибуля
Морква
Буряк кг
кг
кг
кг 15 грн.
15 грн.
15 грн.
15 грн. Капуста білокачанна свіжа
Цибуля
Морква
Буряк кг
кг
кг
кг
40,65 грн.
24,65 грн.
27,98 грн.
32,93 грн.
З моменту укладення договору значно підросла ціна яка перевищує 10%, відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було збільшено ціну на 9,7% яка не призвела до збільшення суми визначеної в договорі.
Дата публікації звіту:
09.08.2022 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
39afe392cdee4beb9917e80c035050a7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
Дата: 25.07.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-14-000647-c, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Моніторингом встановлено, що відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури за ID: UA-2022-03-14-000647-c, яке оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель, умовою застосування вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
За нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Вказати, яким чином учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі за Лотами 1 та 2 ТОВ «МКП-Трейд» виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі за Лотами 1 та 2 ТОВ «МКП-Трейд» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4ad8e563dbc448b1bcec00c58e840273
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.07.2022 18:20
Опис:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до кошторисних призначень закладених на утримання харчування дітей навчальних закладів на 2022р., згідно проведеного аналізу ринку цін на вказану групу товарів із урахуванням можливих інфляційних ризиків та річного плану закупівель Управлення освіти Стрийської міської ради. 2.Офіційний сайт http://osvita-stryi.gov.ua/ розділ Державні закупівлі.
3. Замовником 15.03.2022р. було опубліковано документ «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», де в п.14 вказана причина застосування переговорної процедури. Закупівля за предметом «Овочі» ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-01-013462-b оголошена вперше 01.02.2022р. відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», 17.02.2022р. була подана одна пропозиція ТОВ МКП-Трейд, через що закупівля не відбулась у зв’язку з відсутністю достатньої кількості тендерних пропозицій. 18.02.2022р. була оголошена друга закупівля за предметом «Овочі» ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-000282-a, яка не відбулась 07.03.2022р. через відсутність достатньої кількості пропозицій. Відповідно до п.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, було прийняте рішення про проведення переговорної процедури закупівлі.
4.Учасник переговорної процедури надав довідку на підтвердження відсутності підстав ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» для відмови в участі у процедурі закупівлі.(Додається)
5.Учасник процедури закупівлі ТОВ «МКП-Трейд» при укладанні договору надав Довідку про підтвердження права підписання договору. (Довідка додається). Також надав довідку про відсутність ліцензії адже предмет закупівлі не входить до переліку видів діяльності які підлягають ліцензуванню. (Довідка додається).
Номер:
c0c52ab1ee81438e9293985a3ceb9308
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2022 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2022 00:00
Опис:
Дата: 28.07.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-14-000647-c, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За нормою пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником за результатами переговорної процедури закупівлі за Лотом 2 укладено з ТзОВ «МКП-Трейд» договір про постачання продукції від 18.03.2022 №15/22 (далі – Договір №15/22) на суму 780 715,00 грн без ПДВ.
Водночас, додатковою угодою №1, яку укладено 19.07.2022, внесено зміни до Договору №15/22 в частині збільшення ціни за одиницю товару, зокрема, вартість капусти білокачанної свіжої з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (збільшено на 9,11%), цибулі – з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (збільшено на 9,11%), моркви – з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (збільшено на 9,11%), буряка – з 15,00 грн за кг збільшено до 16,46 грн за кг (збільшено на 9,11%).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Враховуючи норму пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону надати відповідне документальне підтвердження щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору №15/22, на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за вказаним договором відповідно до укладеної додаткової угоди №1 від 19.07.2022
2. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №15/22 – в розрізі кожного місяця та в розрізі кожної встановленої згідно з договором ціни (додаткова угода).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
daff0e3b1df74f60849c177f16b0030d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.07.2022 10:34
Опис:
Фактичне коливання ціни (зростання) товару на ринку, що є предметом Договору №15/22 було підтверджено ЛИСТОМ – ЗВЕРНЕННЯМ від 11 липня 2022р. Постачальника у зв’язку зі значним коливання цін на ринку підтвердженим Листом головного управління статистики у Львівській області про середні ціни на окремі продукти харчування на споживчому ринку Львівської області від 06.07.2022р. (Лист додається). Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Листа-звернення від Постачальника та наявності документального підтвердження зростання ціни на ринку, Замовником було прийняте рішення про збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 9,7%. Дана ціна за якою було завезено товар значно відрізняється від середньої ціни на ринку по Львівській області. До моменту підняття ціни Замовник надає три накладні за якими були здійснені завезення у зв’язку з частковою роботою закладів освіти(закладів дошкільної освіти) у період воєнного стану та вирахувана сума залишку для укладення Додаткової угоди №1, яка жодним чином не порушує п.2 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.