• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Резектоскоп (код ДК 021:2015: 33162200-5) – Код НК 024:2019 – 35301

Торги відмінено

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 300.00 UAH
Номер: c7aec8dae67b4d3b87eef6b4763ede8b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 07.06.2022 12:56 - 02.07.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.06.2022 № 3-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 07.06.2022 № 3-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-12-000644-a, 12.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом виконання вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.03.2021 № 2; протокол розкриття тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.04.2022 № 3; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шерл» (далі – ТОВ «Шерл»); документи надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Шерл». Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій, установлено, що учасник ТОВ «Шерл», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що не відповідає вимогам передбаченим пунктом 5.1.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема довідка не відповідає вказаному в оголошенні про проведення відкритих торгів предмету закупівлі, а має посилання на предмет закупівлі «Система лапароскопічна, багаторазового використання (код ДК 021:2015: 33164000-7) – Код НК 024:2019 – 32617», крім того довідка не містить інформації про технічний стан об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. Зважаючи на вищезазначене Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Шерл» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Аналізом документів наданих переможцем процедури закупівлі ТОВ «Шерл» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації встановлено, що переможцем не надано довідку у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або довідка або копія довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідка Міністерства внутрішніх справ України, яка повинна бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа), а надано довідку в довільній формі. Отже Замовником не дотримано вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю, установлено, що з учасником ТОВ «Шерл», якого визнано переможцем процедури закупівлі, Замовником не укладено договір про закупівлю у визначений Законом термін, що є порушенням частини шостої статті 33 Закону. Крім того, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надані відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (09.06.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 17.06.2022 14:28 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 14:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуто. Тендер відмінено
Дата публікації звіту: 24.06.2022 20:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 24.06.2022 № 3).
Дата публікації: 27.06.2022 09:15

Запити/Пояснення