-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Бензин А95 та дизельне паливо
Торги відмінено
254 845.00
UAH з ПДВ
Номер:
8b940ded5ae74c3fa5edaea01551045f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2022 00:00
Період моніторингу:
01.08.2022 19:29 - 23.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2022 Одеса № 199
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.08.2022 № 199
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2022-03-09-000539-c 09.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 05 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав для відміни переговорної процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.03.2022, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.03.2022 № 3 щодо наміру укласти договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі - ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»), оприлюднений в електронній системі закупівель 09.03.2022, документальне підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.08.2022 № 3 про відміну Замовником переговорної процедури закупівлі, розміщений в електронній системі закупівель 04.08.2022 після оприлюднення повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, пояснення та документи, отримані 04.08.2022 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель 09.03.2022 Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти за умови якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом (пункт 1 частини другої статті 40 Закону) та відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.03.2022 № 3 за результатами проведених переговорів з учасником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю на суму 254 845,00 грн з ПДВ.
Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, за результатами застосування переговорної процедури закупівлі Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше десяти та не пізніше тридцяти п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, станом на момент оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (01.08.2022) була відсутня інформація щодо укладеного за результатами застосування переговорної процедури закупівлі договору про закупівлю з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ».
У ході здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику надано запит щодо укладення або неукладання договору про закупівлю. Замовником 04.08.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення, в якому зазначено, що за результатами застосування даної переговорної процедури закупівлі договір про закупівлю не укладався, переговорну процедуру закупівлі оголошено помилково та процедуру закупівлі відмінено.
У ході здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником 04.08.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про відміну процедури закупівлі та протокол про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.08.2022 № 3 на підставі, що передбачена пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Отже, зважаючи на те, що станом на момент оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі була відсутня інформація про відміну зазначеної переговорної процедури закупівлі Замовником не дотримано вимоги пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
05.08.2022 16:23 - 20.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2022 16:23
Запити/Пояснення
Номер:
5bf85f0e53f2407bbadc2038771bd357
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.08.2022 18:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації або документів із наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами застосування даної переговорної процедури закупівлі у строк, передбачений частиною сьомою статті 40 Закону?
Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
3. У разі укладення договору про закупівлю за результатами застосування даної переговорної процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
4. У разі неукладення договору про закупівлю за результатами застосування даної переговорної процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону?
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb8fb1afac78440bbb4eb9a8b7b0de40
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ № UA-2022-03-09-000539-c
Дата опублікування:
04.08.2022 12:42
Опис:
Уповноваженою особою з питань публічних закупівель було помилково оголошено переговорну процедуру закупівлі за предметом закупівлі (Бензин А 95 та дизельне паливо ) — код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015), — 09130000-9 – Нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-09-000539-c
Відповідно до вищенаведеного здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно даної процедури не проводилось, Замовником договір про закупівлю за результатами застосування даної переговорної процедури закупівлі у строк, передбачений частиною сьомою статті 40 Закону не укладався.
Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону так, як Замовник відмінив переговорну процедуру закупівлі відповідно пункту 2 частини восьмої статті 40 (протокол №3 від 04.08.2022 року додається).