• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля ДГ 25-80

Завершена

676 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Номер: c7c24f74a321481fbd1fea85d7a439e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000144
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.07.2022 08:35 - 03.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.07.2022 №19-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.07.2022 №19-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2022-03-06-000053-b 06.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно-технічного навчального закладу «Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 січня 2022 року №2 (далі – тендерна документація), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 квітня 2022 року №10, тендерну пропозицію ТОВ «Славресурс», повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04 серпня 2022 року №5328-р/пк-пз та пояснення від 18 липня, 12 серпня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Славресурс» Замовником здійснювався в період з 23 березня 2022 року по 11 квітня 2022 року, тобто понад п’ять робочих днів. При цьому, відповідно до пояснення Замовника, наданого на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс» був продовжений до 20 робочих днів, згідно протоколу від 30 березня 2022 року №18, однак зазначений протокол не опублікований. Отже, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс» протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (протокол від 30 березня 2022 року №18), чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону. Крім того, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Славресурс», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником у підпункті 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності в обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист, що зважування товару має проводитись на вагах в присутності представника Замовника. Проте, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Славресурс» не містить вищевказаного гарантійного листа, чим порушено вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Також, Замовником у підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати оригінали актів прийому-передачі товару або видаткові накладні, які свідчать про виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів. Водночас, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Славресурс» не містить оригіналів актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічних договорів. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «Славресурс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а прийняв рішення про визначення його переможцем процедури відритих торгів та уклав договір. Згідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, договір про закупівлю товару від 25 квітня 2022 року №23 Замовник оприлюднив 12 серпня 2022 року (в ході моніторингу), чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник, у своєму поясненні від 18 липня 2022 року, оприлюдненому на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12 липня 2022 року, не зазначив посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, що унеможливило дослідження питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16 грудня 2020 року № 1266), в частині оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 16.08.2022 12:06 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2022 12:06

Запити/Пояснення