-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 649499 м2
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
7 826 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 130.00 UAH
Номер:
69bc773c3ab64908a381ca5e4ed2b393
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-01-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.07.2022 10:57 - 23.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-03-02-002862-a 02.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій КП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» та ТОВ «ЄВРОКОМУНСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору та змін до нього умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021 № 1937, тендерні пропозиції Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» (далі – КП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОКОМУНСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЄВРОКОМУНСЕРВІС»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.04.2022, протокольне рішення уповноваженої особи від 28.04.2022, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2021, договір надання послуг від 09.05.2022 № 294, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 30.06.2022 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 08.07.2022 через електронну систему закупівель.
На запит Держаудитслужби про надання пояснень (інформації та документів) Замовник 08.07.2022 надав інформацію з посиланням на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому відсутня інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже, на порушення вимог пункт 4-1 Постанови № 710 Замовник не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (Луцької міської ради).
Період усунення порушень:
20.07.2022 19:22 - 04.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2022 19:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вважаємо за необхідне проінформувати, що на виконання вимог пункт 4-1 Постанови № 710 Замовник оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі. Замовником враховано зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-02-002862-a і здійснено заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень
Дата публікації звіту:
27.07.2022 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
7638a7639da444568a1dbfd02b563368
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2022 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 649499 м2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-02-002862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4f8742b8b8a4f4b95a295c565109599
Назва:
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 649499 м2
Дата опублікування:
08.07.2022 14:00
Опис:
Утримання вулично-дорожньої мережі здійснюється згідно з Номенклатурою робіт з утримання обʹєктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожня мережа) відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, з метою забезпечення належного технічного та естетичного стану об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби, зокрема ДСТУ 3090-95 «Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»; ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди (вимоги до експлуатаційного стану).
Роботи з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожньої мережі міста – очищення покриттів від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання та механізованого миття прибордюрної частини вулиці (дороги) згідно з затвердженими маршрутами прибирання та черговості: перша черга – центральні магістралі міста, мости, шляхопроводи, дороги з інтенсивним рухом міського транспорту, під’їзди до установ екстрених служб; друга черга – дороги з середньо-інтенсивним рухом громадського та міського транспорту; третя черга – інші дороги (вулиці). Запланований обсяг надання послуг з утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі формується з урахуванням протяжності вулично-дорожньої мережі.
Надання послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення сесії Луцької міської ради 24/122 від 22.12.21 р. «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2022рік, розрахунок здійснювався на підставі аналізу та моніторингу попередніх років по цій статті витрат, помноженої на макропоказники соціально-економічного розвитку України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайта: https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady