-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 95578 м/п, тротуари – 139584 м2, газони – 265875 м2
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
5 069 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 345.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 345.00 UAH
Номер:
3af61aa9141e4b9882f08946b3db342c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-01-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.07.2022 10:58 - 23.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2022-02-28-000551-b 28.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС» та СКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання вимог Постанова № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022
№ 17, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС»), Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» (далі – СКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.04.2022, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2022, договір від 18.04.2022 № 253, додаткову угоду від 27.05.2022 № 1, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби від 12.07.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.07.2022 16:23 - 28.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2022 16:23
Запити/Пояснення
Номер:
23cc60e0a838446384df4ce491597c77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.07.2022 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 95578 м/п, тротуари – 139584 м2, газони – 265875 м2» (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-28-000551-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eee532482e5c4372adb80745eebf2b16
Назва:
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 95578 м/п, тротуари – 139584 м2, газони – 265875 м2
Дата опублікування:
13.07.2022 23:41
Опис:
Утримання вулично-дорожньої мережі здійснюється згідно з Номенклатурою робіт з утримання обʹєктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожня мережа) відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, з метою забезпечення належного технічного та естетичного стану об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби, зокрема ДСТУ 3090-95 «Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»; ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди (вимоги до експлуатаційного стану).
Роботи з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожньої мережі міста – очищення покриттів від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання та механізованого миття прибордюрної частини вулиці (дороги) згідно з затвердженими маршрутами прибирання та черговості: перша черга – центральні магістралі міста, мости, шляхопроводи, дороги з інтенсивним рухом міського транспорту, під’їзди до установ екстрених служб; друга черга – дороги з середньо-інтенсивним рухом громадського та міського транспорту; третя черга – інші дороги (вулиці). Запланований обсяг надання послуг з утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі формується з урахуванням протяжності вулично-дорожньої мережі.
Надання послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Луцької міської ради 24/122 від 22.12.2021 «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2022 рік, розрахунок здійснювався на підставі аналізу та моніторингу попередніх років по цій статті витрат, помноженої на макропоказники соціально-економічного розвитку України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайта: https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady