• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Завершена

52 723 239.30 UAH з ПДВ
Номер: b77a4276532c4752b302cecab0435d0a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-26-000147
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 26.09.2022 17:51 - 18.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.09.2022 №4-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 26.09.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.09.2022 № 4-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-24-000808-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених Постановою №710, встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної постанови. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У звязку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Шахта №9 Нововолинська (далі Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 24.02.2022, договір про закупівлю товарів від 14.03.2022 №103, додаткові угоди №1 від 22.03.2022, №2 від 30.05.2022, №3 від 16.08.2022, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.09.2022. За результатом проведенного моніторину встановлено, що відповідно до наданих пояснень Замовником не було оприлюднено на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником проведена переговорна процедура закупівлі електричної енергії на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, а саме обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що Замовником визначено наступне обгрунтування проведення переговорної процедури: "Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом", а отже таке обгрунтування не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують проведення переговорної процедури, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Разом з цим, аналізом інформації, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу встановлено наявність двох процедур відкритих торгів закупівлі електричної енергії, які не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників, а саме: UA-2021-10-21-008662-b та UA-2021-12-01-001780-a. Таким чином у Замовника були підстави проводити переговорну процедуру закупівлі з відповідно до вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 30.09.2022 10:01 - 15.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2022 10:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ 30.09.2022р. на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн» було висвітлено Висновок за результатами моніторингу переговорної процедури за предметом закупівлі «Електрична енергія» ДК 021:2015: 09310000-5– «Електрична енергія» з очікуваною вартістю 52`723`239.30 гривень (з ПДВ). У Висновку зазначено: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених Постановою №710, встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної постанови. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Згідно ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. У межах своїх повноважень повідомляю наступне: - щодо питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених Постановою №710. Відповідно до інформації, наданої Міненерго, станом на 07.10.2022р, розділ ЗАКУПІВЛІ, на офіційному сайті Міненерго - закритий. Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівель ДП «Шахта №9 «Нововолинська» від 24.02.2022р. є оприлюднений за таким посиланням : mev.gov.ua/storinka/obhruntuvannya-tekhnichnykhyakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-0 . Інформація обґрунтування розміщена за посиланням: mev.gov.ua/rubrika/zakupivli . - щодо питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Згідно ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Перша закупівля, яка не відбулась є за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/13057298 . Друга закупівля - https://www.dzo.com.ua/tenders/13821001. Мною було докладно вивчено усі надані та наявні документи. Хочу наголосити на відсутність будь яких намірів уповноваженої особи на порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель. Скан копії додаються. 07.10.2022р. Уповноважена з проведення закупівель Юлія ЛІСОВСЬКА
Дата публікації звіту: 07.10.2022 11:17

Запити/Пояснення