• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 69382 м/п, тротуари – 351658 м2, газони – 229096 м2

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

12 028 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 140.00 UAH
Номер: 571bd76b4c8944b6a230e049d652b538
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-17-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.05.2022 15:54 - 08.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.05.2022 №8-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби У Вінницькій області від 17.05.2022 №8-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2022-02-21-008898-b 21.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23 лютого 2022 року (протокол від 23 лютого 2022 року №41), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Луцьктеркомсервіс» та Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс», вимога про усунення невідповідностей до 17-30 год. 01 квітня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 18 квітня 2022 року №254, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18 квітня 2022 року та пояснення від 25 травня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Питання щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5 (для фізичних осіб), 6 (для юридичних осіб), 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону в спосіб та строки, що передбачено Законом та вимогами додатку 7 тендерної документацієї, зокрема, довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальність, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, яка повинна бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа не досліджувалось з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Період усунення порушень: 02.06.2022 15:51 - 08.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2022 15:51

Запити/Пояснення