-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 69382 м/п, тротуари – 351658 м2, газони – 229096 м2
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
12 028 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 140.00 UAH
Номер:
571bd76b4c8944b6a230e049d652b538
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-17-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2022 00:00
Період моніторингу:
17.05.2022 15:54 - 08.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби У Вінницькій області
від 17.05.2022 №8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2022-02-21-008898-b 21.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23 лютого 2022 року (протокол від 23 лютого 2022 року №41), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Луцьктеркомсервіс» та Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс», вимога про усунення невідповідностей до 17-30 год. 01 квітня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 18 квітня 2022 року №254, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18 квітня 2022 року та пояснення від 25 травня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Питання щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5 (для фізичних осіб), 6 (для юридичних осіб), 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону в спосіб та строки, що передбачено Законом та вимогами додатку 7 тендерної документацієї, зокрема, довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальність, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, яка повинна бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа не досліджувалось з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Період усунення порушень:
02.06.2022 15:51 - 08.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2022 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
c497a91810134df0b480f298323acbb6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2022 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-23-012671-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6575e63bdd0642bcb5f0a1bf17d55cef
Назва:
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 69382 м/п, тротуари – 351658 м2, газони – 229096 м2
Дата опублікування:
25.05.2022 17:36
Опис:
Утримання вулично-дорожньої мережі здійснюється згідно з Номенклатурою робіт з утримання обʹєктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожня мережа) відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, з метою забезпечення належного технічного та естетичного стану об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби, зокрема ДСТУ 3090-95 «Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»; ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди (вимоги до експлуатаційного стану).
Роботи з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожньої мережі міста – очищення покриттів від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання та механізованого миття прибордюрної частини вулиці (дороги) згідно з затвердженими маршрутами прибирання та черговості: перша черга – центральні магістралі міста, мости, шляхопроводи, дороги з інтенсивним рухом міського транспорту, під’їзди до установ екстрених служб; друга черга – дороги з середньо-інтенсивним рухом громадського та міського транспорту; третя черга – інші дороги (вулиці). Запланований обсяг надання послуг з утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі формується з урахуванням протяжності вулично-дорожньої мережі.
Надання послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення сесії Луцької міської ради 24/122 від 22.12.21 р. «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2022рік, розрахунок здійснювався на підставі аналізу та моніторингу попередніх років по цій статті витрат, помноженої на макропоказники соціально-економічного розвитку України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайта: https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady