• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6)

Торги не відбулися

2 114 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 909.00 UAH
Номер: 238ced8bd9be4696bd83e43e4a72ca59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.06.2022 15:33 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.06.2022 № 194 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-23-005179-b, 23.02.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-16). Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання Замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-23-004518-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій (по Лотах 1 та 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій (по Лотах 1 та 2); по Лоту 1: тендерні пропозиції ФОП Дороша Романа Володимировича, ФОП Хробак Надії Романівни (в частині правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію ФОП Собенка Назара Богдановича (далі – ФОП Собенко Н.Б.); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника та опубліковані учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 17.03.2022 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції; опубліковані учасником ФОП Собенком Н.Б. документи та інформацію після аукціону; протоколи уповноваженої особи від 26.04.2022 №41Т, від 02.05.2022 №47Т, від 09.05.2022 №51Т; по Лоту 2: тендерні пропозиції ФОП Шурмакевича Романа Юрійовича, ФОП Собенка Н.Б. (щодо правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ»; опубліковані Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасників та опубліковані учасниками документи на усунення таких невідповідностей; опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника та розгляду скарги ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» Органом оскарження (рішення від 05.05.2022 №4465-р/пк-пз); опублікований учасником ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» лист-відмову від підписання договору; протоколи уповноваженої особи від 02.06.2022 №54Т та №55Т, від 27.06.2022 №56Т; опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» №UA-2022-02-23-005179-b.a1 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 05.05.2022 №4465-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеного тендеру за Лотом 1 переможцем було визначено учасника торгів ФОП Собенка Н.Б. Водночас, ФОП Собенком Н.Б. було оприлюднено в електронній системі закупівель лист-відмову від 14.04.2022 №03, де зазначено, що внаслідок об’єктивних обставин, що склалися на ринку, учасник не має можливості здійснювати постачання товару і відмовляється від укладання договору по Лоту 1. З врахуванням вищенаведеного, Замовником на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Собенка Н.Б., який відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Замовником розглянуто наступні найбільш економічно вигідні пропозиції (тендерні пропозиції ФОП Хробак Надії Романівни та ФОП Дороша Романа Володимировича), які відхилено. Також, за результатами проведеного тендеру по Лоту 2 переможцем було визначено учасника ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ». Проте, згідно з даними протоколу уповноваженої особи від 27.06.2022 №56Т вищевказаного переможця Замовником відхилено відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» розміщено в електронній в електронній системі закупівель лист-відмову від 24.06.2022 №1225, у якому зазначено про відмову від підписання договору за Лотом 2 у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що спричинило форс-мажорні обставини та значним підняттям цін товаровиробниками). Таким чином, автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 (Відмова переможця від підписання договору) спрацював коректно. В той же час, порушень щодо укладання договору за результатами тендеру за Лотом 1 та Лотом 2 за результатами моніторингу не встановлено.
Період усунення порушень: 06.07.2022 13:31 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2022 13:31

Запити/Пояснення