-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
«Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6)
Торги не відбулися
2 114 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 909.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 909.00 UAH
Номер:
238ced8bd9be4696bd83e43e4a72ca59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
27.06.2022 15:33 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-23-005179-b, 23.02.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-16).
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання Замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-23-004518-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій (по Лотах 1 та 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій (по Лотах 1 та 2); по Лоту 1: тендерні пропозиції ФОП Дороша Романа Володимировича, ФОП Хробак Надії Романівни (в частині правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію ФОП Собенка Назара Богдановича (далі – ФОП Собенко Н.Б.); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника та опубліковані учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 17.03.2022 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції; опубліковані учасником ФОП Собенком Н.Б. документи та інформацію після аукціону; протоколи уповноваженої особи від 26.04.2022 №41Т, від 02.05.2022 №47Т, від 09.05.2022 №51Т; по Лоту 2: тендерні пропозиції ФОП Шурмакевича Романа Юрійовича, ФОП Собенка Н.Б. (щодо правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ»; опубліковані Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасників та опубліковані учасниками документи на усунення таких невідповідностей; опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника та розгляду скарги ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» Органом оскарження (рішення від 05.05.2022 №4465-р/пк-пз); опублікований учасником ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» лист-відмову від підписання договору; протоколи уповноваженої особи від 02.06.2022 №54Т та №55Т, від 27.06.2022 №56Т; опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» №UA-2022-02-23-005179-b.a1 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 05.05.2022 №4465-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеного тендеру за Лотом 1 переможцем було визначено учасника торгів ФОП Собенка Н.Б.
Водночас, ФОП Собенком Н.Б. було оприлюднено в електронній системі закупівель лист-відмову від 14.04.2022 №03, де зазначено, що внаслідок об’єктивних обставин, що склалися на ринку, учасник не має можливості здійснювати постачання товару і відмовляється від укладання договору по Лоту 1.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Собенка Н.Б., який відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Замовником розглянуто наступні найбільш економічно вигідні пропозиції (тендерні пропозиції ФОП Хробак Надії Романівни та ФОП Дороша Романа Володимировича), які відхилено.
Також, за результатами проведеного тендеру по Лоту 2 переможцем було визначено учасника ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ».
Проте, згідно з даними протоколу уповноваженої особи від 27.06.2022 №56Т вищевказаного переможця Замовником відхилено відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» розміщено в електронній в електронній системі закупівель лист-відмову від 24.06.2022 №1225, у якому зазначено про відмову від підписання договору за Лотом 2 у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що спричинило форс-мажорні обставини та значним підняттям цін товаровиробниками).
Таким чином, автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 (Відмова переможця від підписання договору) спрацював коректно. В той же час, порушень щодо укладання договору за результатами тендеру за Лотом 1 та Лотом 2 за результатами моніторингу не встановлено.
Період усунення порушень:
06.07.2022 13:31 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 13:31
Запити/Пояснення
Номер:
61b5f0fad2e94684837bf6680044b82a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2022 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-23-005179-b, яка проводилась відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ce451d0dc7114e8081bed7d1ef866be2
Назва:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Дата опублікування:
28.06.2022 14:03
Опис:
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6).
Лот 1: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька, петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6), для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Лот 2: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6), для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги, UA-2022-02-23-005179-b.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі 2 114 800, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 1 333 000, 00, Лот 2 – 781 800, 00)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання овочів у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. При визначенні цін на товари, що є предметом закупівлі, замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 . Згідно з довідкою Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області (ТЦ МЕТРО; Інтернет-ринок «Шувар»; онлайн супермаркет «Хіт24»). При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2022р. Крім того при розрахунку очікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставка товарів, а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказаних закладів.
6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік.
Як вбачається з преамбули Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), метою її прийняття є ефективне використання державних коштів. Відтак, норми п. 4 1 вказаної Постанови поширюються виключно на головних розпорядників бюджетних коштів - суб’єктів управління об’єктами державної власності, що здійснюють функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, перелік яких визначений у ч. 1 ст. 4 Закону України «Про управління об’єктами державної власності», та на самих суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Водночас, положення п.п. 1 п. 4 Постанови носять рекомендаційний характер та не зобов’язують органи місцевого самоврядування забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня прилюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, ні вказаною Постановою, ні тим більше Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язок відділу освіти забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Однак, незважаючи на вищенаведене, Відділом освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДГП ЛМР, як розпорядником бюджетних коштів (коштів місцевого бюджету), розміщено інформацію про закупівлю на власному веб-сайті у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/pro-nas/