-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту на території Івано-Франківської міської територіальної громади). ЛОТ 1 - ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту на території Івано-Франківської міської територіальної громади) ЛОТ 2 - ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту на території Івано-Франківської міської територіальної громади)
Торги відмінено
975 339.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 768.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 768.32 UAH
Номер:
fc3e6453b2f24557843bd14cfa319563
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 11:41 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2022 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.07.2022 №33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-02-23-000144-a 23.02.2022 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання надання інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Катамай Тетяна Василівна по лотам №1 та №2 встановлено порушення вимог частин 10 та 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору по лотам №1 та №2 встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненню інформації про закупівлю, відхиленню тендерної пропозицій ПП «Клінінг-Про», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОЕКОСІТІ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів (відбору учасників) по лотам №1 та №2 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, рішення Органу оскарження
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Управління транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій по лотам №1 та №2, тендерні пропозиції ФОП Катамай Тетяна Василівна, ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ЄВРОЕКОСІТІ» по лотам №1 та №2, протокольні рішення від 23.03.2022 №9 та 10 по лоту №1, від 23.03.2022 №12 та 13 по лоту № та від 23.03.2022 №11 по лоту №1 та 2, вимоги про усунення невідповідностей по лотам №1 та №2, повідомлення про намір укласти договір, рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.05.2022 № 4779-р/пк-пз та № 4780-р/пк-пз.
Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-19-1) – не підтверджено.
У ТД та Додатку 3 до ТД Замовника зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику та підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, а саме:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична /службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за злочин, а не за кримінальне правопорушення, як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Також, встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
На порушення частини 16 статті 29 Закону Замовником з порушенням термінів визначених Законом розміщено вимогу про усунення невідповідностей по лоту №1 та №2 в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Також, Замовником на порушення частини 10 статті 29 Закону перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Катамай Тетяна Василівна, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною по лотам №1 та №2.
Посадовою особою управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах проведення моніторингу надано запит Замовнику на пояснення від 15.07.2022. Станом на 27.07.2022 Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надано відповідь на запит.
Замовником на порушення частини шостої статті 33 Закону не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОЕКОСІТІ» по лотам №1 та №2.
Виходячи з вищезазначеного Замовник на порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону не відмінено тендер по лотам №1 та №2 з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
27.07.2022 12:50 - 11.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2022 12:50
Запити/Пояснення
Номер:
c49f924e683e4dd3801dae3e65d3e5a8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2022 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту на території Івано-Франківської міської територіальної громади). ЛОТ 1 - ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту на території Івано-Франківської міської територіальної громади) ЛОТ 2 - ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту на території Івано-Франківської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-23-000144-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником 23.03.2022 прийнято рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів (ID: UA-2022-02-23-000144-a) по лоту №1 та №2 ТОВ «ЄВРОЕКОСІТІ». Учасником 01.04.2022 ФОП Камай Тетяна Василівна подано скарги по лоту №1 та №2 до органу оскарження. Органом оскарження 26.05.2022 прийнято рішення по скаргам учасника ФОП Камай Тетяна Василівна. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Відповідно до частини 17 статті 18 Закону Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Чи укладено Замовником договір з учасником-переможцем ТОВ «ЄВРОЕКОСІТІ» протягом термніу визначеного Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.