• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тест-система імуноферментна для виявлення поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg) DIA®-HBsAg 192 (12х16) визначень; Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл до вірусу гепатиту С DIA®-HCV-ІІІ 192 (12х16) визначень; Тест-система імуноферментна для одночасного виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 та антигену р24 ВІЛ-1 DIA®-HIV-Ag/Ab 96 (12х8)96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для кількісного визначення антитіл класу IgG до вірусу краснухи (Rubella Virus) DIA®-Rubella-IgG96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл класу IgМ до вірусу краснухи (Rubella Virus) DIA®-Rubella-IgМ96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для якісного та напівкількісного визначення антитіл класу IgG до цитомегаловірусу людини DIA®-CMV-IgG96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл класу IgМ до цитомегаловірусу людини DIA®-CMV-IgМ96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для якісного та напівкількісного визначення антитіл класу IgG до вірусу простого герпесу 1 і 2 типів DIA®-HSV ½-IgG96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл класу IgМ до вірусу простого герпесу 1 і 2 типів DIA®-HSV ½-IgМ96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для кількісного визначення антитіл класу IgG до збудника токсоплазмозу людини (Toxoplasma gondii) DIA®-Toxo-IgG96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл класу IgМ до збудника токсоплазмозу людини (Toxoplasma gondii) DIA®-Toxo-IgM96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл класів IgG та IgА до Chlamydia trachomatis DIA®-Chlamydia 192 (12х16) визначень; Стандартна сироватка для внутрішньолабораторного контролю якості досліджень на поверхневий антиген вірусу гепатиту В (HBsAg), нативна (рідка) форма1фл.*0,5 мл.; Стандартна сироватка для внутрішньолабораторного контролю якості досліджень на антитіла вірусу гепатиту С, нативна (рідка) форма1фл.*0,5 мл.; Тест-система імуноферментна для виявлення IgM до нуклеокапсидного антигену коронавірусу SARS-CoV-2 DIA®-SARS-CoV-2-NP-IgM96 (12х8) визначень; Тест-система імуноферментна для кількісного виявлення IgG до Spike-антигену коронавірусу DIA®-SARS-CoV-2-S-IgG 96 (12х8) визначень; Швидкий тест для виявлення антитіл до ВІЛ1/2 (HIV1/2), комплект; Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В, сифілісу, комплект; Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19; 9225-300A Набір ІФА для визначення прокальцитоніну, MONOBIND; 325-300A Набір ІФА для визначення TSH – Тіреотропного гормону, MONOBIND; 1225-300A Набір ІФА для визначення fT4 – Вільного тироксину, MONOBIND; 1125-300A Набір ІФА для визначення Anti-TPO – Антитіл до тиреоїдної пероксидази, MONOBIND; 425-300A Набір ІФА для визначення FSH – Фолікулостимулюючого гормону, MONOBIND; 625-300A Набір ІФА для визначення LH – Лютеїнізуючого гормону, MONOBIND; 3725-300A Набір ІФА для визначення Тестостерону, MONOBIND; 725-300A Набір ІФА для визначення PRL – Пролактину, MONOBIND; 4825-300A Набір ІФА для визначення PRG – Прогестерону, MONOBIND; 3625-300A Набір ІФА для визначення Кортизолу, MONOBIND; 2825-300A Набір ІФА для визначення Феритину, MONOBIND; 2425-300A Набір ІФА для визначення Інсуліну, MONOBIND; 9425-300A Набір ІФА для прямого визначення загального вітаміну Д, MONOBIND; 4925-300A Набір ІФА для визначення Е2 – Естрадіолу, MONOBIND; Біологічний індикатор 3М АТТЕСТ 1261 (синій ковпачок) №1; Біологічний індикатор 3М АТТЕСТ 1262 (коричневий ковпачок) №1; Тести контролю температурних режимів стерилізації з резорцином №100; Смужки індикаторні Ацетонтест № 50; Смужки індикаторні РН-тест № 50; Смужки індикаторні Глюкотест №100; Швидкий тест для виявлення Гепатиту В (HBsAg), комплект№1; Швидкий тест для виявлення Гепатиту С (HCV), комплект№1; Швидкий тест для виявлення антитіл до ВІЛ1/2 (HIV1/2), комплект№1; Діагностичні тест- смужки для визначення уробіліногену, глюкози,білірубіну, кетонів, крові,рН, білка,нітрітів, питома вага, лейкоцитів, №100; Тест-реагент для ідентификації штамів Anti-Salmonella I (A - E); Тест-реагент для ідентификації штамів Anti-Salmonella H g,m; Тест-реагент для ідентификації штамів Anti-Salmonella H i; Швидкий тест для виявлення антигенів ротавірусу; Швидкий тест для визначення антигену H.Pylori; Швидкий тест для виявлення кальпротектину в фекаліях; Оксидазний тест №50; Швидкий тест для виявлення стрептокока групи А (Strep A) №20, (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33124110-9 «Діагностичні системи»; ДК 021:2015 33124131-2 «Індикаторні смужки»).

Завершена

1 175 759.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 878.80 UAH
Номер: 44b09e41309a43269c02869283e162fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-14-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 14.09.2022 14:45 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.09.2022 №55-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.09.2022 №55-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-02-22-004368-a 22.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП ВЕГА-Д, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД) (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП ВЕГА-Д, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 16.03.2022 №267, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 28.03.2022 №31 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, зміни до договору (додаткова угода від 15.08.2022 №1). За результатами моніторингу встановлено, Замовником на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 28.09.2022 13:20 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 13:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, КП "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" ДОР" (нова назва КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР», далі - підприємство)) відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України Міністерства оборони України від 07.02.2018 р. №49/180 (зі змінами), та наказу Департаменту охорони здоров’я ДВА від 13.05.2022р № 653/0/197-22 включено до переліку закладів охорони здоров’я, які залученні для надання медичної допомоги військовослужбовцям на період дії військового стану. У зв’язку з вищезазначеним у нашому підприємстві є нагальна потреба у забезпечені медичними препаратами відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 03.03.2022 № 404 «Про забезпечення пацієнтів лікарськими засобами у стаціонарних закладах охорони здоров'я». У висновку зазначено: «За результатами моніторингу встановлено, Замовником на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.» Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації підприємства було зазначено такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», затверджено Перелік формальних помилок, який, зокрема передбачає вичерпний перелік формальних помилок, деталізує та більш широко його пояснює. Слід зазначити, що учасники торгів при ознайомленні з тендерною документацією перебували у рівних умовах та відсутні заяви про її незрозумілість чи необхідність роз`яснення. Зі змісту Вашого висновку вбачається, що в тендерній документації підприємства не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, що не кореспондується з діючою судовою практиктикою щодо зазначеного типу порушень та є проявом надмірного формалізму, оскільки визначені у п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, не суперечать Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та не пов`язані із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів. Кошти з державного або місцевих бюджетів на закупівлю медикаментів та перев'язувальних матеріалів - не отримує. Витрати здійснюється відповідно до фінансового плану. Закупівля UA-2022-02-22-004368-a за кодом ДК 021:2015 33120000-7 "Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання" була проведена за рахунок надходжень отриманих як плата за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України, тобто отриманні від господарської діяльності підприємства. Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Дата публікації звіту: 29.09.2022 16:18