• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот № 1 Молоко (жирність 2,5%), Лот № 2 Молоко (жирність 2,5%)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тендерна документація додається (ТД 2 лоти). Перелік товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД 2 лоти», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.

Торги відмінено

1 241 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 459.00 UAH
Номер: de737e2816374d058bf4964483ca3896
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-06-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.06.2022 10:38 - 02.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.06.2022 №11-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.06.2022 №11-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2022-02-22-013282-b 22.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено порушення вимог абзацу першого частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22 лютого 2022 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (лот №1 та лот №2), протокол уповноваженої особи від 18 березня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 18 березня 2022 року та пояснення від 08 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПрАТ «Тернопільський молокозавод» по лоту №1 та лоту №2 – 18 березня 2022 року. При цьому, згідно пояснення Замовника, наданого на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, договори про закупівлю з учасником ПрАТ «Тернопільський молокозавод» не укладалися. Отже, Замовником у визначений Законом строк не укладено договори про закупівлю, чим порушено вимоги абзацу першого частини шостої статті 33 Закону. Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником відмінено закупівлю згідно протоколу уповноваженої особи від 08 червня 2022 року №124.
Період усунення порушень: 10.06.2022 14:40 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2022 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівля скасована
Дата публікації звіту: 13.06.2022 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 14.06.2022 15:58

Запити/Пояснення