• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг)

Завершена

3 751 170.44 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 755.85 UAH
Номер: 2cee3868e9dc406693ceb25c05b6d361
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 14.10.2022 15:38 - 04.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.10.2022 № 46-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 19. UA-2022-02-22-007322-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація Замовника зі змінами від 21.03.2022 року, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІКА ГРУП» (далі – ТОВ «МІКА ГРУП») та ТОВ «ЛІКЕА», протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2022 року, договір від 23.06.2022 № 2/п-2022, додаткова угода від 23.08.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 24.08.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ) від 26.05.2022 № 4764 -р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.10.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункт 4 Додатку 5 «Технічне завдання» містить умови щодо надання послуг, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема, «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941 та Державним санітарним нормам та правилам «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», що затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.01.2013 за № 88/22620, при тому що зазначені нормативні акти втратили чинність. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.11.2022 15:38 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2022 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 2 листопада 2022 року, ID моніторингу: UA-M-2022-10-13-000034) (далі – Висновок) по предмету закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-02-22-007322-b) Комунальний заклад освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Замовником проведено ґрунтовний аналіз Висновку щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, яким встановлено порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». До відома уповноваженої особи Замовника доведено вимогу про необхідність здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому. Також рекомендовано пройти підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та ознайомлення з актуальною інформацією про нормативно-законодавчу базу в частині складання тендерної документації .
Дата публікації звіту: 04.11.2022 09:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи (зменшено доплату на 5%)
Дата публікації: 26.12.2022 14:30

Запити/Пояснення