-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (Бринза, сир м'який (кисломолочний) 9%-10%, сир адигейський, сир сулугуні, сир твердий 45%)
Завершена
4 114 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 575.00 UAH
Номер:
e62632c3cef94e048debf20cf5b81837
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 14:44 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2022 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.09.2022 №55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2022-02-22-001192-c 22.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону, частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 28.03.2022 №36-ПХ/ПЗ (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а також, здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону при відображенні закупівлі в річному плані.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Український дитячий центр «Молода гвардія» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Проект Інвест ХХІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 14.03.2022 №47, повідомлення про намір укласти договір від 14 березня 2022, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 28.03.2022 №36-ПХ/ПЗ (далі – Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
У пункті 5 розділу 3 ТД Замовник зазначив, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Однак, згідно відповіді на запит, сформованої в електронній системі закупівель станом на 23.03.2022 року щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі ТОВ «Проект Інвест ХХІ» наявна заборгованість із сплати податків, зборів, платежів.
У пункті 5 розділу 3 та Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги ст.16 та вимоги ст. 17» до ТД Замовник зазначив, що у випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Проект Інвест ХХІ» у тендерній пропозиції надано довідку «Про відсутність заборгованості з платежів, контролю за справлянням яких покладено на контролюючі органи» від 16.02.2022, в якій зазначено, що станом на 16.02.2022 року ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи дійсну включно до 25.02.2022 року.
Проте, на виконання пункту 5 розділу 3 та Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги ст.16 та вимоги ст. 17» до ТД інформації, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості чи довідки про відсутність заборгованості з платежів, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано.
Так, згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, якщо переможцем процедури закупівлі документи, зазначені у статті 17 Закону не надані через електронну систему/не надані у строк, визначений Законом/не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, замовник відхиляє таку пропозицію переможця відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Водночас, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону, частини сьомої статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Проект Інвест ХХІ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
На порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-2022-02-22-001192-c не містить інформації про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Період усунення порушень:
23.09.2022 10:17 - 08.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2022 10:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які викладено у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.09.2022 р. за результатами моніторингу закупівлі UA-2022-02-22-001192-c, були усунуті (копія угоди про розірвання договору додається). Відповідальну особу, якою допущено порушення, притягнуто до відповідальності (копія наказу додається).
Уповноважена особа ДП «УДЦ «Молода гвардія» Карпов В.Л.
Дата публікації звіту:
30.09.2022 17:26