-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
13 388 902.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 134 000.00 UAH
Номер:
2e180f7e66344dadbf2e8e7e2fdb1204
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-17-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2022 00:00
Період моніторингу:
17.05.2022 15:52 - 08.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.05.2022 №8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2022-02-21-015767-b 21.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21 лютого 2022 року №27), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1», ТОВ «К.П.ВЕРЕС», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14:12 год. 25 березня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04 квітня 2022 року №45, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18 квітня 2021 року №57 (далі – Договір) та пояснення від 24 та 27 травня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна мати реєстр наданих документів.
При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №1», якого допущено до аукціону, не містить реєстр наданих документів.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №1» як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а за результатами розгляду тендерної пропозиції допустив її до аукціону.
Також, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «К.П.ВЕРЕС», якого обрано переможцем торгів, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим тендерною документацією Замовника.
Так, Замовником у пункті 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження наявності техніки учасник повинен надати її коротку функціональну характеристику.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «К.П.ВЕРЕС» не містить короткої функціональної характеристики техніки.
Крім того, Замовником у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати, зокрема: копії документів підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: довідок КБ-3.
Водночас, тендерна пропозиція учасника ТОВ «К.П.ВЕРЕС» не містить довідок КБ-3 до аналогічних договорів.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «К.П.ВЕРЕС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а за результатами розгляду тендерної пропозиції оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з інформацією щодо перегляду завантажених документів та в разі відсутності форми «Тендерна пропозиція» привести у відповідність тендерну пропозицію.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «К.П.ВЕРЕС» вимогу про усунення невідповідностей шляхом надання форми «Тендерна пропозиція», яка не відноситься до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону або підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Водночас, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «К.П.ВЕРЕС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та уклав з ним договір від 18 квітня 2021 року №57 загальною вартістю 13 250 000,00 грн.
Вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини другої статті 32 Закону, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
08.06.2022 12:11 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2022 12:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржується до Волинського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
14.06.2022 16:34
Дата відкриття провадження:
29.06.2022 09:00
Номер відкриття провадження:
№ 140/4505/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
bfabe6f27c5343dbb07f27290da9a339
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2022 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-21-015767-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2d84da467414939bbcbb4cc9f823e13
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.05.2022 11:47
Опис:
Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Номер:
c30992a546ee482d9b14c0a5f044668f
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2022 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-21-015767-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №1», якого допущено до аукціону, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 2 розділу 3 тендерної документації щодо надання реєстру наданих документів;
- пункту 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання технічних паспортів на спеціальні підмітально-прибиральні машини HUSGVARNA та SCHMIDT SWTNGO 200, що зазначені у позиціях 13 та 15 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази по РЖКП в 2022 році від 10 березня 2022 року №193?
2. З яких підстав Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику тендеру ТОВ «К.П.ВЕРЕС» з інформацією щодо перегляду завантажених документів та в разі відсутності форми «Тендерна пропозиція» привести у відповідність тендерну пропозицію?
3. Яким чином учасником ТОВ «К.П.ВЕРЕС», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання короткої функціональної характеристики техніки;
- пункту 3 Додатку №1 тендерної документації щодо надання довідок КБ-3 до аналогічного договору та позитивного відгуку про виконання аналогічного договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74b28bdb80f34b71942207702c105ced
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.05.2022 09:25
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (ID: UA-2022-02-21-015767-b) інформуємо:
1. учасника КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1» допущено до аукціону, оскільки прийнято рішення про виконання вимог тендерної документації, зокрема шляхом завантаження до електронної системи закупівель довідок від 10.03.2022р. № 194 «Основні функціональні характеристики» автотранспортної техніки РЖКП-1» та № 193 від 10.03.2022р. «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази по РЖКП-1 в 2022 році». Враховуючи, що спеціальна підмітально-прибиральна машина SCHMIDT SWINGO 200 орендована, що підтверджено Договором № 1 від 08 грудня 2021 року укладеним між РЖКП № 1 та РЖКП № 2 та той факт, що орендодавець є також комунальне підприємство, що розміщене на території міста Ковель, Замовником особисто перевірено і підтверджено наявність як самої спеціальної підмітально-прибиральної машини так і наявність технічного паспорта. Аналогічним чином також було перевірено спеціальну підмітально-прибиральну машину HUSGVARNA та інше обладнання та матеріально-технічну базу, яка перебуває у власності комунального підприємства РЖКП № 1. До несуттєвих (формальних) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал, конкурентноздатність учасника та не впливають на зміст пропозиції. Саме до цього критерію було віднесено Замовником відсутність реєстру наданих документів учасником КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1, оскільки відсутність даного реєстру не впливає на тендерну пропозицію, кваліфікаційні критерії учасника, ані на якість надання відповідної послуги з прибирання та підмітання визначених територій. Крім того, зважаючи на практику проведення публічних закупівель, учасників, які допускали не суттєві відхилення від вимог тендерної документації, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) зобов’язувала Замовника скасовувати рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з неправомірним відхиленням пропозицій учасників. Для прикладу, рішення Колегії № 9113-р/пк-пз від 12.05.2020р., № 9491-р/пк-пз від 15.05.2020р.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з додатком 1 Документації. Під час розгляду поданих документів потенційним учасником ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» не було завантажено заповнений належним чином Додаток 5. Саме тому даному учаснику було поставлено вимогу про усунення порушення на протязі 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» у визначений законодавством термін виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій не відповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Після чого 25.03.2022 року було сформовано протокол кваліфікації (протокол розгляду тендерних пропозицій) де допущено до аукціону КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 та ТзОВ «К.П.ВЕРЕС».
3. Наявність техніки з зазначенням її короткої функціональної характеристики підтвердило ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» шляхом оприлюднення довідки № 65 від 09 березня 2022 року за формою, визначеною в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації.
4. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки, за наведеною формою (до довідки надаються копії договорів (не менше одного виконаного договору) – вибірково, з копіями документів підтвердження виконання договорів, а саме: акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3; позитивний відгук про виконання аналогічного договору). Відгук не надається учасником торгів, який за вказаний вище період надавав послуги замовнику за аналогічним предметом оприлюдненої закупівлі.
В тендерній пропозиції в підтвердження виконання аналогічних договорів, учасником ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» завантажено акти виконаних робіт форми КБ-2В. Оскільки надані аналогічні договора є договорами субпідряду, довідки форми КБ-3 як накопичувальні відомості по актам КБ-2В за відповідний період формуються підрядником за основним договором. У даній ситуації, відхилення ТзОВ «К.П.ВЕРЕС», яке завантажило акти приймання виконаних робіт форми КБ-2В без накопичувальної відомості форми КБ-3, могло бути розцінено як дискримінаційна умова до вказаного учасника. Одночасно, оскільки в замовника були відсутні зауваження та претензії по факту виконання основного договору, у даному випадку не вбачаємо порушення вимог тендерної документації стосовно не надання учасником торгів Відгуку в підтвердження належного виконання завантажених в електронну систему аналогічних договорів субпідряду, з врахуванням умови, визначеної пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації.