• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, зелена цибуля, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка),) (03221000-6- овочі)» Номенклатура:03221111-7 –буряк, буряк молодого врожаю; 03221113-1 – цибуля, цибуля молодого врожаю; 03221000-6 – овочі: баклажани; (зелень (петрушка, кріп, зелена цибулька); 03221112-4 – морква, морква молодого врожаю; 03221410-3 капуста качанна, капуста молодого врожаю; 03221230-7 – перець овочевий: перець болгарський; 03221250-3 – кабачок;03221420-6 – капуста цвітна; 03221240-0 – помідор; 03221270 - огірок

3 лоти

Завершена

2 135 706.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 246.83 UAH
Номер: d96da5d2ed8f44d88b35042f10efde2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.05.2022 15:41 - 22.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.05.2022 № 180 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-21-002826-a, 21.02.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-2-9. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1), визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1) щодо розірвання договору. Крім цього, недопускати виявленого порушення у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 06 червня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-21-003569-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій та протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лот 1 та 2); опубліковане повідомлення про намір укласти договір (Лот 1); по Лоту 1: тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Сагана Мар’яна Миколайовича (далі – ФОП Саган М.М.) та фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича (далі - ФОП Собенко Н.Б.) щодо правомірності їх відхилення Замовником; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хробак Надії Романівни (далі – ФОП Хробак Н.Р.); протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.03.2022 №55, від 05.04.2022 №80, від 11.04.2022 №90 та від 20.04.2022 №103; протокол уповноваженої особи від 27.04.2022 №116; оприлюднені ФОП Хробак Н.Р. після аукціону документи та інформацію; договір про закупівлю товару від 18.05.2022 №57/22; по Лоту 2: тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Штеюка Володимира Романовича (далі – ФОП Штеюк В.Р.) та ФОП Сагана М.М. щодо правомірності їх відхилення Замовником; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції та опубліковані учасником ФОП Штеюком В.Р. документи на виконання вказаної вимоги; протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.03.2022 №56, від 05.04.2022 №81, від 11.04.2022 №91 та від 14.04.2022 №101; по Лоту 3: інформація про відміну тендеру за лотом (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій); опубліковані Замовником під час моніторингу (03.06.2022) пояснення та документи на відповідний запит органу державного фінансового контролю. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-9 (відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника, а саме: замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, а переможцем визначив учасника - суб’єкта господарювання, з яким такий замовник попередньо укладав договори за трьома і більше різними кодами Єдиного закупівельного словника) під час моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2022-02-21-002826-a дослідити в межах моніторингу лише однієї процедури закупівлі неможливо. Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Нормами частини третьої статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Так, умовами тендерної документації (розділ «Перелік документів для переможця процедури закупівлі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону» Додатку 4 до тендерної документації) Замовником визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Зокрема, переможець торгів на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, повинен надати довідку про відсутність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, та яка уповноважена представляти інтереси учасника, не знятої чи не погашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (далі - Довідка). Довідка повинна бути видана не більше 30-ти денної давнини відносно дати подання документа. Також, Замовником у тендерній документації вказано, що Довідку можна швидко отримати онлайн, скориставшись сервісом МВС України: https://dpvs.hsc.gov.ua. Моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі за Лотом 1 ФОП Хробак Н.Р. надано (опубліковано) 06.05.2022 Довідку серiї ААА №1027506, видану Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України (файл «довідка МВС (1).pdf»). Однак, в недотримання вимог пункту 1 частини 1 розділу «Перелік документів для переможця процедури закупівлі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону» Додатку 4 до тендерної документації Замовника переможцем торгів за Лотом 1 ФОП Хробак Н.Р. надано 06 травня 2022 року довідку, яка видана станом на 26 лютого 2021 року, тобто на момент оприлюднення в електронній системі закупівель була більше тридцятиденної давнини (більше року). Слід зазначити, що зауважень стосовно внесення змін до умов тендерної документації за процедурою UA-2022-02-21-002826-a не було. Крім того, відповідно до пункту 2 наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 року за № 425/37761) установлено, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Сервіс, де громадяни України можуть безкоштовно отримати електронну послугу з інформаційно-аналітичної системи, запрацював у МВС 18.04.2022 Таким чином, переможцем торгів за Лотом 1 ФОП Хробак Н.Р. документально не підтверджено у спосіб, встановлений тендерною документацією Замовника, відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Таким чином, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1), яким у визначений Законом термін не надано у спосіб, що встановлений у тендерній документації, інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону, а укладено договір від 18.05.2022 №57/22 на суму 1 041 520,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень: 06.06.2022 16:24 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2022 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Львівська міська рада Департамент гуманітарної політики Управління освіти Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів 79 022, Львів,вул.Виговського,34, тел.:(0322) 62 37 93, факс: (0322) 62 62 78, e-mail: zalvozra@gmail.com Від 09.06.2022 р. № 260109-вих-153 На №________ від _______ Начальнику західного офісу Держаудитслужби Р. Кроляку Розглянувши висновок від 06.06.2022 з приводу моніторингу закупівлі по предмету: ««ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, зелена цибуля, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка),) (03221000-6- овочі)» Номенклатура:03221111-7 –буряк, буряк молодого врожаю; 03221113-1 – цибуля, цибуля молодого врожаю; 03221000-6 – овочі: баклажани; (зелень (петрушка, кріп, зелена цибулька); 03221112-4 – морква, морква молодого врожаю; 03221410-3 капуста качанна, капуста молодого врожаю; 03221230-7 – перець овочевий: перець болгарський; 03221250-3 – кабачок;03221420-6 – капуста цвітна; 03221240-0 – помідор; 03221270 - огірок»», яким Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1) щодо розірвання договору, повідомляємо: Замовником не порушено вимоги пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, оскільки ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1), надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка ГУ ДПС у Львівській області про відсутність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів від 03.05.2022 № 24912 - довідка ФОП Хробак Н.Р. від 04.05.2022 № 13 про відсутність підстав визначених пунктами 1,2, 3,4, 5, 6,7,8,9,10,11, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. - листи-пояснення ФОП Хробак Н.Р. щодо довідки про несудимість від 04.05.2022 №14 та №15 - довідка ФОП Хробак Н.Р. від 06.05.2022 щодо ч.2 ст. 17 Закону. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ВП – 0000115174 про те, що станом на 23.04.2022 р. Хробак Надія Романівна до кримінальної відповідальності не притягується та наявності судимості не має та в розшуку не перебуває. Як вбачається з наведеного учасником подано в строки (28.04.2022 визначено переможцем –документи подано до 06.05.2022 р. в строк 10 днів) всі документи згідно вимог статті 17 Закону та тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації щодо документа про несудимість, «Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону - довідка про відсутність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі,службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, та яка уповноважена представляти інтереси учасника, не знятої чи не погашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (далі - Довідка). Довідка повинна бути видана не більше 30-ти денної давнини відносно дати подання документа. Довідку можна швидко отримати онлайн скориставшись сервісом МВС України:https://dpvs.hsc.gov.ua.», отже як вбачається з вимог тендерної документації це не обов’язково мала бути довідка, довідка в розумінні тендерної документації як один із різновидів документу, який мав бути наданий, оскільки зазначено: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, за визначеною законодавством формою, тобто витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості це також документ, який підтверджує виконання пунктів 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону. Також у своєму висновку ви зазначаєте: -« Крім того, відповідно до пункту 2 наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 року за № 425/37761) установлено, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Сервіс, де громадяни України можуть безкоштовно отримати електронну послугу з інформаційно-аналітичної системи, запрацював у МВС 18.04.2022 Таким чином, переможцем торгів за Лотом 1 ФОП Хробак Н.Р. документально не підтверджено у спосіб, встановлений тендерною документацією Замовника, відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону.», що довідки видаються у формі витягів, але в порушенні пишете, що подана довідка на момент оприлюднення в електронній системі закупівель була більше тридцятиденної давнини (більше року), і витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ВП – 0000115174 про те, що станом на 23.04.2022 р. Хробак Надія Романівна до кримінальної відповідальності не притягується та наявності судимості не має та в розшуку не перебуває до уваги не берете. Можливо ви його не побачили?, але витяг завантажено переможцем 06.05.2022 р. 14:18 год під назвою: Витяг-11517-Хробак-2022-04-23.pdf та витягг-11517-Хробак-2022-04-23.pdf.p7s( електронний підпис). Крім того, згідно додатку 4 до тендерної документації, п.3 Примітки: « У випадку внесення змін до законодавства щодо вказаних у цьому додатку документів, які повинен надати переможець торгів (місце, спосіб видачі/отримання, форма чи вигляд документу, ліквідація чи реорганізанція уповноваженого органу, тощо) переможець торгів подає документ із врахуванням зазначених змін до законодавства, або пояснюючий лист, якщо у зв’язку із змінами до законодавства надання документу стало неможливим.» переможець надав замість довідки витяг, оскільки на момент визначення ФОП Хробак Н.Р. переможцем торгів 28.04.2022 р. відбулись зміни щодо видачі довідок МВС (наказ МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 року за № 425/37761)), де замість довідок видаються витяги. Отже, учасником ФОП Хробак Н.Р. виконано вимоги тендерної документації Замовника та з ним було правомірно укладено договір, при цьому не порушуючи вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону. На підставі вищенаведеного, замовник не може розірвати договір № 57/22 від 18.05.2022р., тому що для цього немає жодних законних підстав. Замовник при проведенні цієї закупівлі не вчиняв таких правопорушень, які б могли бути вагомим аргументом для розірвання договору. Уповноважена особа Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Бобенчик У.Б.
Дата публікації звіту: 09.06.2022 15:26

Запити/Пояснення