-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Соняшник Аракар, Соняшник Ліміт, Соняшник Флорімі, Соняшник Суміко, Соняшник Неома, Соняшник ЛГ 50455
Торги відмінено
763 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
8447cfc96cbb495a9031855b3b4f4eac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 14:01 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 144
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022, від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
16.05.2022 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-21-013563-b, 21.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаської Державної сільськогосподарської дослідної станції Національного наукового центру «Інститут землеробства Національної академії аграрних наук України» (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2022 № 3; пояснення Замовника, отримане 17.05.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір.
Аналізом питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником, який відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України є розпорядником бюджетних коштів, не дотримано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо забезпечення оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-02-21-013563-b обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю установлено, що з учасником ТОВ «АГРОЛАН-2013», якого визнано переможцем процедури закупівлі, Замовником у визначений Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк не укладено договір про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель) процедура закупівлі UA-2022-02-21-013563-b підлягала відміні.
Період усунення порушень:
24.05.2022 11:59 - 08.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2022 11:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи зауваження виявлені Держаудитслужбою під час проведення моніторингу, відповідно до вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовником відмінено процедуру закупівель.
Дата публікації звіту:
25.05.2022 14:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником відмінено процедуру закупівель.
Дата публікації:
25.05.2022 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
72e39b03822a4b27b0084dbd1b204691
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2022 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-21-013563-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-02-21-013563-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав не укладено догорів з переможцем ТОВ «АГРОЛАН-2013» у терміни визначені Законом?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1038ab96c3b246a5b3d3f07531e353e3
Назва:
Пояснення про закупівлю соняшника
Дата опублікування:
17.05.2022 15:01
Опис:
Державній аудиторській службі України
Моніторинг - UA-M-2022-05-16-000004
Оголошення - UA-2022-02-21-013563-b
Дата запиту: 2022-05-17 - 11:07:32
Предмет закупівлі - Соняшник Аракар, Соняшник Ліміт, Соняшник Флорімі, Соняшник Суміко, Соняшник Неома, Соняшник ЛГ 50455 ДК 021:2015: 03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
ПОЯСНЕННЯ
Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне:
Замовником визначалися технічні та якісні характеристик предмета закупівлі на підставі аналізу планових посівів для забезпечення діяльності замовника з урахуванням поточних завдань замовника, керуючись нормативними вимогами до стандартів якості. А очікувану вартість визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася додатково на інших вебсайту, окрім вебсайту - https://prozorro.gov.ua. Договір про закупівлю не укладено через обставини не переборної сили. Замовником згідно ч.2 ст. 141 Закону України «Про торгово-промислову палати в України» керуючись п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно предмету закупівлі: Соняшник Аракар, Соняшник Ліміт, Соняшник Флорімі, Соняшник Суміко, Соняшник Неома, Соняшник ЛГ 50455 ДК 021:2015: 03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва), згідно рішення уповноваженої особи замовника від 17.05.2022 року.